خبرگزاری کار ایران

عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

در روز مادر هم بازار طلا رونق نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۷۲۴

عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر ایران گفت: در سالهای گذشته مردم برای مادرانشان ربع و یا نیم سکه تهیه می‌کردند اما الان دیگر طلا خریداری نمی‌کنند. در حال حاضر متقاضی برای خرید طلا بسیار کم است و ما نمی‌دانیم مردم به مادران خود چه کادویی می‌دهند.

احمد وفادار، عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر ایران در گفت‌وگو با ایلنا در مورد حباب در قیمت سکه گفت: سکه حباب دارد اما این موضوع مربوط به روز مادر و یا شب عید نیست.

وی افزود: این حباب حدود ۸۰ هزار تومان است و از سه ماه پیش بوجود آمده که علت آن هم به میزان عرضه و تقاضا در این بخش برمی‌گردد.

وفادار تصریح کرد: از زمانی که بانک‌ها منابع خود را به سمت خرید سکه و دلار سرازیر کردند این حباب بوجود آمد، امسال برای روز مادر بازار طلا هیچ رونقی ندارد و متقاضی برای خرید طلا بسیار کم است و ما نمی‌دانیم مردم به مادران خود چه کادویی می‌دهند.

عضو هیات امنای صنف طلا و جواهر ایران خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته مردم برای مادرانشان ربع و یا نیم سکه تهیه می‌کردند اما الان دیگر طلا خریداری نمی‌کنند.

 وی گفت: حباب سکه ربع ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، حباب در نیم سکه۵۰ هزار تومان و برای سکه‌های تمام۱۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز