خبرگزاری کار ایران

اولین سری خودروی کوئیک به بازار آمد/ هزینه‌های خودروسازی باید دوباره بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۲۳۰

مدیرعامل سایپا درخصوص از رده خارج کردن پراید گفت: پراید باید از سبد محصولات سایپا خارج شود و این مهم در برنامه‌ریزی ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ظهر امروز در مراسمی در شرکت سایپا 100 دستگاه خودرو کوئیک تحویل مشتریان شد.

قاسم جهرودی مدیرعامل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار دشت: امیدواریم بتوانیم با سرعت بیشتری خودروها را تحویل مشتریان دهیم و به همین جهت تا آخر سال هیچ‌گونه پیش‌فروشی نخواهیم داشت. این تعداد خودرو از چهار هزار دستگاه خودروی پیش‌فروش شده کوئیک است که امروز تحویل صاحبان آنها می‌شود.

وی ادامه داد: این خودروها با همان قیمت قبلی تحویل داده شده اما هنوز برای قیمت جدید آن تصمیم‌گیری نکردیم.

مدیر عامل سایپا بیان کرد: تغییر نرخ ارز بر روی تمام خودروسازان اثر گذاشته و هزینه‌ها را افزایش داده امیدواریم هر چه زودتر بازار به ثبات برسد تا بتوانیم دوباره هزینه‌ها را محاسبه کنیم.

مدیرعامل سایپا درخصوص از رده خارج کردن پراید گفت: پراید باید از سبد محصولات سایپا خارج شود و این مهم در برنامه‌ریزی ما قرار دارد. بر همین اساس مذاکراتی را شروع کرده‌ایم و امیدواریم خودروی جایگزین آن از یک برند مشهور خارجی باشد.

وی در خصوص مذاکرات با رنو گفت: مذاکرات ما همچنان ادامه دارد نکته مهم این است که در تولید مشترک خود تاکید زیادی بر داخلی‌سازی داریم و این یکی از شروط اصلی ماست. اشتغال و پیشرفت صنعت قطعه‌سازی اولویت ماست. می‌خواهیم علاوه بر تولید خودروی باکیفیت جوانان نیز مشغول به کار شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز