خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک قوامین به ایلنا خبر داد:

کاهش ۲۰۰ شعبه از شعب بانک قوامین/ سیاست کاهش نرخ سود بانکی ادامه‌دار است

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۵۴۹

مدیرعامل بانک قوامین از کاهش ۲۰۰ شعبه این بانک خبر داد و گفت: حجم زیادی از سرمایه‌های کشور به تاسیس شعب بانک‌ها اختصاص داده شده که این موضوع باعث کمبود منابع مالی برای بخش تولید می‌شود.

غلامحسن تقی‌نتاج، مدیرعامل بانک قوامین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص تاکید رئیس‌جمهور برای کاهش شعب و مدیریت صحیح بانک‌ها اظهار داشت: از حدود ۴ سال گذشته تاکنون بانک قوامین موفق شد تا شعب خود در سراسر کشور را از ۹۵۰شعبه به حدود ۷۵۰ شعبه برساند که این اقدام در همه شهرها انجام شده است.

وی با بیان اینکه همه بانک‌ها در کل کشور باید این ساماندهی را انجام دهند، گفت: حجم زیادی از سرمایه‌های کشور به تاسیس شعب بانک‌ها اختصاص داده شده که این موضوع باعث کمبود منابع مالی برای بخش تولید می‌شود.

نتاج خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید درباره هزینه‌های خود تصمیم‌گیری و شعبات خود را ارزیابی کنند و اگر شعبه‌ای برای‌شان هزینه‌بر است، برای آن تصمیم بگیرند.

مدیرعامل بانک قوامین در مورد سیاست‌های کاهش نرخ سود بانکی نیز افزود: برای بازگشت نقدینگی به بانک‌ها یک افزایش نرخ کوتاه مدتی اتفاق افتاد (انتشار گواهی سپرده ۲۰درصدی) که برای دوره محدود ۲ هفته‌ای بود و پنج شنبه گذشته هم زمان آن به پایان رسید.

نتاج با بیان اینکه درصددیم تا قیمت تمام شده منابع افزایش پیدا نکند ،گفت:در هفته جاری نیز همان نرخ‌های قبلی را رعایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز