خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا خبر داد:

اجرای برنامه ایمنی آب؛ از اولویت‌های وزارت نیرو در دولت دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۶۷

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: پروژه‌ای 13 گانه در بخش آب با همکاری نهادهای مربوطه تعریف شده که یکی از محور های آن اجرای برنامه ایمنی آب است.

به‌گزارش ایلنا، "رحیم میدانی" در چهارمین نشست کارگروه های اجرایی نظامنامه مدیریت کیفیت منابع آب استان ها اظهار داشت: همه مشکلات فعلی بخش آب را نمی توان ناشی از تغییر اقلیم دانست بلکه اقدامات گذشته نیز مسائل کنونی بخش آب را پوشش نداده و باید با بررسی های عمیق کارشناسی از ادامه این بحران جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه انسان از بزرگترین نعمت آفرینش یعنی عقل برخوردار است اظهار داشت: با استفاده از قوه عقل می توانیم مشکلات را شناسایی و راه حل ها را تشخیص، طراحی و اجرا کنیم.

میدانی با تاکید بر اینکه در هیچ مقطعی نباید امید را از دست دهیم گفت: کشور ما از متخصصان ارزشمندی برخوردار است که می‌توانیم با استفاده از دانش و تجربه این متخصصان و برنامه ریزی درست از مشکلات عبور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دو برنامه وزیر نیرو در ارائه به مجلس شورای اسلامی به صورت مستقیم به این نشست مهم بر می گردد افزود: کیفیت آب در سراسر کشور برای وزیری که ده سال سابقه کار در مجامع بین المللی را دارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بر آن تاکید دارد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با تقدیر از اقدام شرکت آب منطقه ای تهران در احداث 11 ایستگاه آنلاین پایش منابع اب سطحی گفت: این پروژه جزو طرح های ارزشمندی است که باید در سراسر کشور تسری یابد و وضعیت منابع آب به صورت آنلاین رصد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تفاهم نامه مشترکی بین وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان محیط زیست منعقد و به تایید رئیس جمهور رسیده است که بر اساس آن 13 پروژه مشترک و اولویت دار تعریف شده که یکی از آنها اجرای برنامه ایمنی آب است که با جدیت پیگیری می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز