خبرگزاری کار ایران

مشارکت کویر تایر در همایش ملی پرورش اقتصادی شتر در بشرویه

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۱۰۲

شرکت کویر تایر در راستای انجام مسوولیت اجتماعی و مشارکت مدنی و با هدف کاهش تصادفات جاده ای با شترها، حدود ۲۰۰۰ عدد گردنبند شبرنگ شتر را در دوره آموزشی ملی پرورش اقتصادی شتر در بشرویه توزیع کرد.

به گزارش ایلنا، حدود 500 نفر از بهره برداران، دامپزشکان و متخصصان پرورش شتر در دوره آموزشی پرورش اقتصادی شتر در بشرویه برای اولین بار گرد آمدند.

در حاشیه این همایش ماکت اهدایی کویر تایر با نمونه گردنبند شبرنگ در ورودی محل برگزاری همایش نصب شد و این شرکت حدود ۲۰۰۰ عدد گردنبند شبرنگ را به شرکت کنندگان و شترداران اهدا کرد که گردنبندهای اهدایی مورد استقبال و درخواست فراوان مراجعین و شترداران  قرار گرفت.

همچنین شرکت کویر تایر تعدادی از گردنبندها را در اختیار جهادسازندگی و منابع طبیعی و کلینیک دامپزشکی قرار داد تا براساس فهرستی که از شترداران دارند در اختیار آنها قرار گیرد.

از سوی دیگر مقرر شد متقاضیان گردنبند شتر، درخواستهای خود را به صورت کتبی به این شرکت ارسال کنند تا در مورد آنها تصمیم گیری شود. همچنین متقاضیان باید عکس و بازخورد نصب گردنبندها را به شرکت اعلام کنند.

شرکت کویر تایر در راستای مسوولیت اجتماعی و مشارکت مدنی با هدف کاهش تصادفات جاده ای با شتر در مناطق کویری و حاشیه کویر در طرحی جدید گردنبندهای شبرنگی را تهیه کرده است که بر گردن شترهای رها در مناطق کویری نصب می شود.

این گردنبندهای شبرنگ در هنگام برخورد نور بازتاب مناسبی داشته و شترهای ساکن در جاده را قابل رویت می کند.

طبق آمار پزشکی قانونی حدود ۸۰ درصد تصادفات جاده‌ای با شتر منجر به مرگ سرنشینان خودرو می شود که در برخی از مناطق کویری آمار تلفات انسانی و حیوانی این حوادث قابل توجه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز