خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

باید برای برگرداندن سلامت اداری از ظرفیت خانم‌ها استفاده شود/ هیچ مدیر خانمی اختلاس یا فساد نداشته است

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۴۵

جهرمی‌گفت:‌ یک پرونده از مدیر خانمی در حوزه فساد اختلاس و تبانی وجود ندارد به همین دلیل برای برگرداندن سلامت اداری باید از ظرفیت خانم‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توان افزایی زنان درباره انقلاب صنعتی چهارم گفت: در عصر انقلاب صنعتی چهارم که ثمره آن انقلاب دیجیتال است پیشران نوآوری و خلاقیت محسوب می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: خمیرمایه اقتصاد آینده جهان خلاقیت و نوآوری است که در پول نیست و در ذات انسان نهفته است.

آذری جهرمی با بیان اینکه باید از ظرفیت زنان استفاده کرد اظهار داشت: اگر زنان را نادیده بگیریم یعنی 50 درصد از ظرفیت اقتصادی و جامعه را نادیده گرفته‌ایم و ضرورت است تا از ظرفیت بزرگ زنان استفاده کرد.

وی افزود: کشورهای دنیا به این مساله توجه ویژه‌ای دارند و در نگاه جدید جمهوری اسلامی نیز شاهد حضور خانم‌ها در حوزه‌های موفق هستیم. هم اکنون خانم‌هایی داریم که در کسب و کار و توسعه نرم افزار فعالیت می‌کنند. اینها اثر فعالیت و زمینه‌سازی دولت و روندی است که در دنیا در حال انجام است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ایجاد تسهیلات برای زنان گفت: اگر کسی قصد دارد تسهیلاتی را برای خانم‌ها در فضای کسب و کار ایجاد کند نباید منتی بگذارد. فضای کسب و کارها نوپا فضایی برای توسعه است و زنان در کنار فعالیت در آن می‌توانند به مادر شدن بپردازند.

آذری جهرمی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا موانع سنتی برطرف شود. همچنین باید اجازه دهیم تا شرایط مهیا شود یکی از مهمترین مسائل بازگرداندن اعتماد به نفس بانوان کشور است. باید تلاش کنیم تا نگاه والای اسلام به زنان در حوزه اقتصاد ایجاد شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بحث توانمندسازی زنان در حزوه ارتباطات و فناوری ا طلاعات خاطرنشسان کرد: موضوع توانمندسازی زنان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به طور ویژه در وزارت ارتباطات در حال پیگیری است همچنین در این وزارتخانه ماموریت‌هایی به صورت واقعی به زنان سپرده شده است.

وی تاکید کرد:‌ یک پرونده از مدیر خانمی در حوزه فساد اختلاس و تبانی وجود ندارد به همین دلیل برای برگرداندن سلامت اداری باید از ظرفیت خانم‌ها استفاده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز