خبرگزاری کار ایران

امضا تفاهم نامه همکاری شیلات و شرکت زنجیره ای به منظور فروش آبزیان

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۳۰۳

تفاهم نامه مشترک بین سازمان شیلات ایران و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به منظور افزایش سرانه مصرف آبزیان و محصولات شیلاتی برای عموم مردم و ارتقاء سطح سلامت جامعه امضاء شد.

به گزارش ایلنا، در نشست امضای این تفاهم نامه، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران گفت: در دهه های اخیر توسعه شیلات در کشور روند رو به رشدی بوده و توانسته ایم جایگاه ویژه ای در دنیا و فعالیت های شیلاتی داشته باشیم.

حسن صالحی در ادامه با اشاره به این که در سال ۹۶ بیش از یک میلیون و صد هزار تن محصولات آبزی در کشور تولید شده، گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار تن در بخش آبزی پروری و بیش از۶۰۰ هزارتن صید از دریا و اقیانوس داشته ایم .

دکتر صالحی درادامه با بیان این مطلب که مجموعه فروشگاه های زنجیره ای رفاه اقدامات مهمی برای اقشار مختلف جامعه پیش بینی کرده اند که قابل تقدیر است، گفت: تمام دستگاه ها باید تلاش کنند تا مردم از یک زندگی با رفاه و آسایش برخوردار بوده و زمینه رشد و تعالی آنها را فراهم کنند.

وی گفت: در ده ماهه سال جاری۴۰ درصد رشد در زمینه صادرات بخش آبزیان و ۲۵ درصد کاهش واردات را داشته ایم که این نشان از اتکاء به ظرفیت های داخلی کشور است.

صالحی اضافه کرد: ما باید با کمک همدیگر تلاش کنیم که مردم ماهی را در سبد غذایی خود قرار دهند چرا که آبزیان نقش مهمی در سلامت همه اقشار جامعه دارند و با توجه به وجود بیماری‌های متعدد، آبزیان نقش ویژه ای در پیش گیری و درمان بیماری ها دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام امکانات شیلات در استان های مختلف برای همکاری و مشارکت فروشگاه رفاه مهیا است، اظهار داشت: امروزه در مقایسه با ده سال گذشته در فروشگاه های زنجیره‌ای تنوع مواد غذایی و محصولات آماده مصرف به صورت عالی تبین شده اما باید در بخش ماهی، روی طمع دهنده‌ها بیشتر کار شود و با استفاده از تجربیات سایر کشور ها جامعه بیشتری را هدف قرار دهیم.

وی در پایان افزود: مردم اطمینان لازم را به فروشگاه رفاه دارند، اما اگر محصولات با کیفیت تر ارائه شود با اطمینان بیشتری نسبت به خرید اقدام خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز