خبرگزاری کار ایران

نخستین قرارداد بین المللی IFS پست بانک امضا شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۶۷۳

مدیرعامل پست بانک ایران از عقد نخستین قرارداد IFS این بانک خبر داد و گفت: بدین ترتیب از طریق سیستم مالی بین المللی اتحادیه جهانی پست هموطنان می توانند حوالجات ارزی خود را با کشور قطر به راحتی و با کارمزدی مناسبی انجام دهند.

به گزارش ایلنا،  خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران گفت: براساس قرارداد همکاری منعقده بین این بانک و پست قطر، امکان مبادله حوالجات الکترونیکی بین‌المللی خرد از طریق سیستم مالی بین‌المللی اتحادیه جهانی پست (International Financial System- IFS) بین این دو کشور فراهم شده است.

وی افزود: اولین قرارداد بین‌المللی این بانک درراستای ارایه خدمات حوالجات ارزی از طریق سیستم مالی بین‌المللی اتحادیه جهانی پست با کشور قطر منعقد شده و مبادله روزانه حوالجات ارزی برای هرفرد تا سقف 2 هزار دلار است.

مدیرعامل پست بانک تصریح کرد: هموطنان می توانند از طریق این بستر حوالجات ارزی خود را به راحتی و با کارمزدی مناسبی انجام دهند. 

فرحی ادامه داد: پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور با ایجاد زیرساختهای فنی و عملیاتی و نصب سیستم نقل و انتقالات مالی بین المللی (IFS) اتحادیه جهانی پست (UPU) آماده برقراری مبادله خدمات حوالجات الکترونیکی دوجانبه با طرف‌های خارجی در چارچوب احکام اتحادیه مذکور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز