خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با ایلنا:

تمام فرودگاه‌های کشور ایمن هستند/ لاشه هواپیما پیدا نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۲۸۲

رئیس سازمان هواپیمایی گفت: نقطه سقوط هواپیما هنوز مشخص نشده است و هنوز هیچ گونه اطلاعی از مراجع رسمی برای پیدا شدن لاشه هواپیما برای ما ارسال نشده است.

علی عابدزاده در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وضعیت فرودگاه یاسوج و ادعای شرکت هواپیمایی آسمان مبنی بر اینکه این فرودگاه ناایمن است اظهار داشت: تمام فرودگاه‌های کشور ایمن هستند و استانداردهای لازم برای نشست و برخاست هواپیماها را دارند.

وی تاکید کرد: در چند سال گذشته هزینه‌های بسیار زیادی برای ارتقای کیفیت فرودگاه یاسوج انجام شده است و این فرودگاه هیچ مشکلی برای نشست و برخاست هواپیماها ندارد.

رئیس سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه اگر شرایط جوی نامساعد بوده چرا اجازه پرواز داده شده است گفت: تا زمانی که جعبه سیاه هواپیما بازخوانی نشود نمی‌توان ادعا کرد شرایط جوی باعث سقوط این هواپیما شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نقص فنی هواپیما عامل بروز این هواپیما است گفت: هر احتمالی در وقوع این سانحه می‌توان داد.

عابدزاده همچنین درباره پیدا شدن لاشه هواپیما گفت: نقطه سقوط هواپیما هنوز مشخص نشده است و هنوز هیچ گونه اطلاعی از مراجع رسمی برای پیدا شدن لاشه هواپیما برای ما ارسال نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز