خبرگزاری کار ایران

پاسکال فلتن:

رنو شریک استراتژیک صنعت خودروی ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۳۶۷

پاسکال فلتن گفت: امسال ما توافقی برای ساخت و مهندسی و فروش مدل جدیدی از خودرو امضا کردیم که نهایت به ایجاد ۶۰۰۰ شغل به ارزش . ۸۰۰ هزار میلیون یورو ختم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ پاسکال فلتن رئیس شرکت خودرو سازی رنو فرانسه با اشاره به حضور بی‌سابقه رنو در ایران گفت حضور ما به سال ۲۰۰۴ برمی‌گردد. اگر ما بر آخرین دهه این حضورمان تمرکز کنیم، شاهد تولید رنو پارس خواهیم بود که همه استانداردهای رنو در آن رعایت شده است. در نهایت امسال ما توافقی برای ساخت و مهندسی و فروش مدل جدیدی از خودرو امضا کردیم که نهایت به ایجاد ۶۰۰۰ شغل به ارزش . ۸۰۰ هزار میلیون یورو ختم خواهد شد.

وی گفت: رنو شریک استراتژیک صنعت خودروی ایران است، سیاست‌های محلی‌سازی در دستور کار رنو است. ما برنامه داریم این کار را در آینده توسعه دهیم ما استعدادهای خوبی در ایران داریم.

ما استعدادهای ایرانی را به رنو فرستادیم

فلتن افزود: ما استعدادهای ایرانی را به رنو فرستادیم و آنها قطعا به ایران برگشته‌اند و مهارت‌هایشان را به کار می‌برند. در حال حاضر تنها تعداد کمی از متخصصان ما در ایران کار می‌کنند و بقیه بومی هستند و قرار هم نیست این تعداد در آینده افزایش یابد.

وی افزود: ما برنامه حمایت از توزیع کنندگان را داریم. تیم ویژه ما یک هدف دارد و آن بهبود کیفیت توزیع و صادرات با قدرت رقابت است رنو سالهاست که با خانواده‌های ایرانی همراه است، ما ۱۴ سال همکاری با ایران خودرو و سایپا داریم و از این بابت خوشحالیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز