خبرگزاری کار ایران

حضور تولیدکنندگان قیر،آسفالت و عایق‌ها در نمایشگاه بین المللی تهران

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۳۴۴

نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایقها، تجهیزات و ماشین آلات وابسته از 23 تا 26بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت،معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود، بیش از یکصد و بیست و پنج شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

مریم توکلیان مجری این نمایشگاه گفت: در کنار شرکت‌های داخلی حاضر در نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و ماشین آلات وابسته، شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، چین، هندوستان، برزیل، آفریقای جنوبی، آذربایجان و ترکیه نیز جدیدترین تولیدات و تجهیزات خود را عرضه و ارائه می‌کنند.

مدیر عامل شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه اضافه کرد: نهمین نمایشگاه بین المللی قیر،آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته در فضائی بالغ بر ده هزار مترمربعو در سالن های10– 11– 12– 13 و فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود و در آن انواع قیرهای پلیمری، رنگی، طبیعی، اصلاح شده ،صنعتی، جاده‌ای و صادراتی, عایق سفید، ژئوممبران، ژئوتکستایل، انواع آسفالت‌های گرم، سرد، رنگی و پلیمری، تجهیزات دانه بندی، جایگزین‌های نوین آسفالت، تکنولوژی‌های نانو، مظروف سازی و انواع ماشین آلات سنگ شکن به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته خاطرنشان کرد: قرار است همزمان با روزهای برگزاری این نمایشگاه، هیئت هایی تجاری و سرمایه گذاری چند کشور خارجی از نمایشگاه بازدید و با شرکتهای ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.

توکلیان اضافه کرد: برگزاری چند نشست علمی،آموزشی و تخصصی با حضور کارشناسان، استادان دانشگاه ها و صنعتگران، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، نشستهایB2B جهت انجام رایزنی های تجاری، ارائه محصولات نوین و نحوه کاربرد آنان، و برگزاری آزمایش های تخصصی بر روی محصولات جدید برای معرفی بهترین و با کیفیت ترین محصول استاندارد، برخی دیگر از برنامه جانبی نهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات وابسته است.

وی گفت: این نمایشگاه که نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد یافته است،با هدف معرفی توانمندی ها و برنامه های این حوزه، بهره گیری از پیشرفت های تکنولوژیکی، افزایش طول عمر رویه های آسفالتی، بهبود کیفی عملیات اجرایی و اصولی پروژه های عمرانی، بالا بردن سطح کیفی تولید قیر و اصلاح آن جهت مصرف داخل و صادرات قیر استاندارد به بازارهای هدف خارجی، ارائه فنآوریهای نوین، بومی سازی دانش فنی کالاها و خدمات کشورهای پیشرفته دنیا، معرفی شرکتهای دانش بنیان و ایجاد فضای مناسب جهت رایزنی های تجاری مستقیم مابین خریداران و تولید کننده، پیمارکاران و کارفرمایان برگزار می شود.

به گفته رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه؛ صنعت قیر و آسفالت در آستانه تحولی بزرگ قرار گرفته است بطوری که کارشناسان پیش بینی می کنند طی سال های آینده، قیر و آسفالت و فرآورده های فعلی این حوزه ، جای خود را به نوع جدیدی از قیر و آسفالت با مزایای و کیفیت های بسیاری بالائی بدهد.

توکلیان افزود: در حال حاضر قیرهای پلیمری و رنگی در بسیاری از کشورها بکار گرفته شده و در کشور ما هم دانش این نوع قیر وجود دارد و برخی از کارخانه ها هو توانائی تولید آن را دارند.

مدیر عامل شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه اضافه کرد: این نوع قیرها با توجه به کیفیت های بالائی دارند می توانند سال های متمالی پا برجا بماند و در نتیجه کمتر به محیط زیست آسیب وارد می کند.

نهمین نمایشگاه بین المللی قیر،آسفالت، عایق ها و تجهیزات و ماشین آلات وابسته از 23 تا 26 بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز