خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران مطرح کرد:

آبرسانی به جمعیت یازده میلیونی تهران کار آسانی نیست

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۵۵۲

مقیمی‌گفت: آبرسانی به جمعیت 11 میلیون در روز و 8 میلیون در شب کار ساده‌ای نیست و این هدف از نظر فنی و مهندسی در حال انجام ا ست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مقیمی در مراسم بهره‌برداری از سامانه آبرسانی مخزن ذخیره خطوط انتقال و شبکه توزیع غرب تهران اظهار داشت: ما باید در مصرف آب دقت کنیم و مهم‌ترین کار وزارت نیرو نیز این است است که کشور را با این آب کم اداره کند.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم با وجود کمبودها نیاز مردم را تامین کنیم و در این راستا همه ارگان‌ها باید به وزارت نیرو و شرکت‌های زیرمجموعه در بخش آب کمک کنند تا کمبودها جبران شود.

استاندار تهران تصریح کرد: به همان میزان که در این شهر ساخت و ساز صورت گرفته آب نیز باید تامین شود که این وظیفه به عهده وزارت نیرو است. بنابراین باید کل پروژه ها در هر منطقه‌ای با هم شروع و به اتمام برسند تا توسعه پایدار شکل بگیرد یعنی همزمان با ساخت و ساز زیرساخت‌های آب وبرق و فاضلاب نیز اجرایی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در حال حاضر به لحاظ کمبودآب تحت فشار هستیم بنابراین باید سیاست‌ها دائما اصلاح و تغییر کند و در این رابطه باید تصمیم‌گیری ها به روز شود.

مقیمی با بیان اینکه امروز پروژه‌های بزرگی در حال اجرا هستند خاطرنشان کرد: باید کمک کنیم این پروژه‌های عملیاتی اجرایی و به نتیجه برسند. به خصوص اینکه پروژه فاضلاب منطقه باید اجرا شود تا مردم از بهداشت لازم برخوردار باشند.

استاندار تهران با بیان اینکه هیچ وقت در شهر تهران با مشکل آب روبرو نشده‌ایم خاطرنشان کرد:‌ ابرسانی به جمعیت 11 میلیون در روز و 8 میلیون در شب کار ساده‌ای نیست و این هدف از نظر فنی و مهندسی در حال انجام ا ست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز