خبرگزاری کار ایران

تاکید وزارت نیرو در استفاده از انرژی‌های نو جهت دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل در شهر تهران / تلاش برای عدم عبور مصرف برق از ۴۵۰۰ مگاوات

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۴۲۴

قائم مقام وزیر نیرو گفت: در ایام دهه فجر نظام طرح‌های متعددی به کشور تقدیم می‌کند که از جمله آنها اینکه ۵۳۰۰ طرح به ارزش ۵۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، ستار محمودی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص توزیع برق تهران اظهار داشت: متخصصین وزارت نیرو همگی متعهد هستند چون عرصه آب و برق کشور پرفراز و نشیب است و اینان فراتر از وظیفه کار می‌کنند و حیثیت را به کار گره می‌زنند.

وی افزود: در استان تهران مثل بقیه نقاط کشور نیازمند این هستیم که انرژی‌های تجدیدپذیر را توسعه دهیم چرا که با توجه به حساسیت‌ها و شیوه خدمات رسانی باید پدافند غیرعامل رعایت شود و این انرژی‌های نو به پایداری خدمات به بهتر شدن پدافند غیرعامل کمک می‌کند.

وی افزود: ما باید مدیریت مصرف را نیز در دستور کار قرار دهیم که در این راستا نباید اجازه دهیم که میزان مصرف در شهر تهران از ۴۵۰۰ مگاوات بیشتر شود.

وی همچنین گفت: مشترکین نیز باید با اطلاع رسانی‌ که به آنها می‌شود نسبت به خدمات رسانی به ما کمک کنند تا مدیریت شبکه داشته و مصرف را کنترل کنیم.

قائم مقام وزیر نیرو در ادامه بیان کرد: در ایام دهه فجر نظام طرح‌های متعددی به کشور تقدیم می‌کند که از جمله آنها اینکه ۵۳۰۰ طرح به ارزش ۵۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.  

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز