خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش‌فروش سکه در شعب بانک ملی

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۷۴۰

پیش فروش سکه از طریق کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پیش‌فروش سکه از امروز هفدهم بهمن‌ماه و از طریق کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور با پیش پرداخت یک میلیون تومان آغاز شد.

مردم برای خرید می‌توانند به یک هزار و ۱۳۱ شعبه بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کرده و نسبت به پیش‌فروش سکه اقدام کنند.

به گفته رحیمی، مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی پیش فروش سکه با قیمت‌های پایین‌تر از قیمت بازار خواهد بود که در موعد ثبت‌نام برای پیش خرید و در سررسیدهای سه، شش و نه ماهه و یک ساله انجام می‌شود و عموم مردم می‌توانند با مراجعه به کلیه شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به واریز وجه و پیش خرید سکه به تعداد مورد نظر اقدام کنند.

سکه های پیش فروش شده در زمان سررسید قابل تحویل است ضمن آنکه خریداران در صورت عدم تمایل به دریافت سکه می‌توانند سکه‌های خریداری شده خود را نزد بانک به امانت نگه داشته و هنگام نیاز دریافت کنند ضمن اینکه سکه‌های پیش خرید شده قبل یا بعد از سررسید قابل واگذاری به سایر افراد نیز خواهد بود.

به گزارش ایلنا، این اقدام از سوی بانک مرکزی و به منظور تخلیه حباب قیمت سکه صورت گرفته است وقیمت سکه‌های پیش فروش شده با توجه به زمان سررسید آنها متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز