خبرگزاری کار ایران

بررسی فرصت همکاری کشاورزی شرکت های ایران و استان قزاقستان شرقی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۸۳

در دیدار معاون استاندار استان قزاقستان شرقی با مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی، مزیت ها و فرصت های همکاری های کشاورزی شرکت های ایرانی با استان قزاقستان شرقی بررسی شد.

به گزارش ایلنا، شالقار بایبکوف معاون استاندار استان قزاقستان شرقی در راس هیاتی اقتصادی از این استان با هومن فتحی مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی در محل این وزارت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، طرف قزاقی، وضعیت جغرافیایی و اقتصادی و توانمندی های استان قزاقستان شرقی در بخش کشاورزی را تشریح کرد.

طرف ایرانی نیز در این دیدار، با اشاره به سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران در قبال کشور قزاقستان و همچنین مسئولیت وزارت جهاد کشاوری به عنوان متولی پیگیری همه جوانب همکاری های اقتصادی دو کشور، سیاست ها و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در همکاری با کشور قزاقستان بویژه در بخش کشاورزی را تبیین کرد.

دو طرف سپس، سوابق سه ساله اخیر و اقدامات اجرایی از سوی شرکت های ایرانی در استان های مختلف قزاقستان از جمله قزاقستان شرقی را مرور کردند.

از جمله مزیت ها و فرصت های موجود برای حضور شرکت های ایرانی در قزاقستان شرقی، احداث واحدهای پرورش دام (سبک و سنگین)،کشت دانه های روغنی، احداث کارخانه های روغن کشی، احداث واحدهای مرغداری، احداث کارخانه خوراک دام، فعالیت های آبزی پروری، صادرات دام زنده و گوشت به ایران می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز