خبرگزاری کار ایران

تخفیف ٥٠ درصدی رمزیاب سخت افزاری بانک صادرات ایران به مناسبت ایام الله دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۲۳۹

​مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با ثبت درخواست عضویت در سامانه اینترنت بانک سپهر در دهه مبارک فجر از ٥٠ درصد تخفیف در قیمت رمزیاب سخت افزاری (Token) بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، این بانک با هدف توسعه و ترویج خدمات در حوزه اینترنت‌ بانک سپهر اعلام کرد: آن‌دسته از مشتریانی که از تاریخ دوازدهم لغایت بیست و دوم بهمن‌ماه سال‌جاری (ایام مبارک دهه فجر) نسبت به ثبت درخواست های «عضویت» یا «رمزیاب جدید» در سایت اینترنتی‌ بانک صادرات ایران (www.bsi.ir) و یا مراجعه به شعب این بانک اقدام کنند، از ٥٠‌ درصد تخفیف در هزینه خرید دستگاه‌های رمزیاب سخت افزاری (Token) برخوردار خواهند شد‌.

بنا بر این گزارش، استفاده از رمزیاب سخت افزاری (Token) در شبکه بانکداری اینترنتی این بانک، امکان دریافت رمز ورود (مستقل و یک بار مصرف) به سامانه برای انجام هر تراکنش و امضای دیجیتال را برای برخی مبادلات فراهم می آورد و به این ترتیب سوء استفاده های احتمالی از رمزهای اختصاصی مشتری را بر طرف و بستر قابل اعتمادی را برای مشتریان بانک ایجاد می کند.

«رمزیاب ایستا با پیامک»، «رمزیاب نرم افزاری(USSD) » و «رمزیاب سخت افزاری» سه نوع رمزیاب برای احراز هویت مشتری در بانک صادرات ایران هستند که جهت ورود به سامانه اینترنت بانک و همچنین امضای دیجیتال تراکنش های مالی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده هم زمان و یا انتخاب هر یک توسط مشتری امکان پذیر است.

گفتنی است، با اتکا بر این سخت افزار امنیتی به عنوان یکی از سه مولفه احراز هویت مشتری، تعداد تراکنش های انجام شده در اینترنت بانک صادرات ایران طی آذر ماه ٩٦ از ١٣ میلیون فراتر رفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز