خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات عنوان کرد:

ضرورت گسترش همکاری پست با شرکت مخابرات از طریق ظرفیت‌های شبکه توزیع

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۶۹

معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه مشترک اعضای هیئت مدیره پست با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر استفاده از توان و ظرفیت های شبکه گسترده توزیع در اقصی نقاط کشور در گسترش همکاری با شرکت مخابرات تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین نعمتی، معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در جلسه با مدیران شرکت مخابرات ایران گفت: از امکانات و ظرفیت های این بخش می توان در توزیع قبوض و اخطاریه ها و همچنین تسویه حساب مشترکین استفاده کرد.

وی تصریح کرد: جهت گسترش همکاری ها با شرکت مخابرات می توان از دفاتر خدمات ارتباطی و ICT روستایی در بخش خدمات مشترکین مخابرات نظیر ثبت نام ADSL به منظور ارایه آسان تر و قابل دسترس تر خدمات به شهروندان نیز بهره برداری نمود.

مدیرعامل شرکت ملی پست در ادامه به برخی خدمات پستی نظیر استعلام نشانی شهروندان به عنوان یک ابزار کارآمد در تشکیل پرونده متقاضیان تلفن ثابت اشاره کرد و افزود: از داده های بانک اطلاعات کد پستی کشور به عنوان یک مرجع استاندارد جهت تایید اصالت نشانی مشترکین می توان استفاده کرد.

نعمتی نیز در این جلسه با اشاره به زمینه های گسترده همکاری شرکت ملی پست و شرکت مخابرات گفت: در مورد کارگزاران روستایی، امکان همکاری با مجموعه شرکت ملی پست وجود دارد، به نحوی که بتوان از تمامی ظرفیت های دفاتر ارایه خدمات پستی در سراسر کشور بهره مند شد.

مجید صدری،  مدیر عامل شرکت مخابرات با اشاره به زمینه های همکاری مخابرات و پست در توزیع قبوض و ارایه خدمات در دفاتر پستی افزود: آمادگی داریم تا با طراحی مدل مناسب کسب وکار در بخش ارایه سرویس های باندل (عرضه سیم‌کارت همراه با گوشی) به منظور ایجاد ظرفیت اقتصادی و ارزش افزوده همکاری کنیم .

وی سرویس محور بودن هر دو شرکت را یادآور شد و گفت: به دلیل نزدیکی حوزه فعالیت دو مجموعه، امکان گسترش همکاری ها  بیش از پیش وجود دارد.

وی  افزود: ارایه سرویس های مربوط به مشتریان مخابرات از طریق دفاتر پستی و امکان استفاده از ظرفیت بانک اطلاعاتی کدپستی در حوزه تلفن ثابت از زمینه ها این همکاری می تواند باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات یادآور شد: آمادگی داریم تمام نیازهای ارتباطی شرکت ملی پست را در تمام بخش ها برآورده سازیم، به نحوی که تعامل دو سویه هر دو شرکت تا چند برابر وضعیت فعلی افزایش یابد.

در پایان اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به همکاری ها و تعاملات دو طرف، بر افزایش این همکاری ها با توجه به نقش ویژه مخابرات در کشور و نفوذ ICT در سطوح مختلف صنعت و اشتغال تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز