خبرگزاری کار ایران

شرکت راه آهن؛

حرکت همه قطارهای برون‌شهری طبق برنامه در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۳۲۵

یک مقام مسئول در شرکت راه‌آهن گفت:حرکت همه قطارها امروز طبق برنامه از پیش تعیین شده ادامه دارد و فقط به دلیل بارش برف و کاهش دید تأخیراتی در مبدأ ایستگاه تهران داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صادق سکری در تشریح آخرین وضعیت حرکت قطارها به‌خصوص از مبادی تهران اظهار داشت: از شب گذشته که بارش برف در استان تهران و بسیاری از استان‌های کشور آغاز شد، مجموعه راه‌آهن تلاش کرد که از نظر سیر قطارها مشکلی رخ ندهد.

وی ادامه داد: به‌هرحال بسیاری از جاده‌ها و آزادراه‌های کشور مسدود بود بنابراین راه‌آهن تلاش کرد که پذیرای مسافران در مسیرهای بین شهری باشد.

سکری با رد موضوع یخ‌زدگی سوزن در مسیر ریلی تهرانـ مشهد، گفت: از همین شب گذشته تاکنون ۲۵ قطار وارد ایستگاه تهران شدند که بسیاری از آن‌ها از مبدأ مشهد بوده است.

وی اظهار کرد: هیچ قطار برون‌شهری از برنامه حذف نشده است و تنها به دلیل کاهش دید افقی و بارش برف، پذیرش قطارها با تأخیر انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر موضوعی به اسم یخ‌زدگی سوزن رخ داده بود، قطعاً هیچ قطاری امکان عبور از روی ریل را نداشت، درحالی‌که در حال حاضر پذیرش قطار در ایستگاه راه‌آهن تهران ادامه دارد.

سکری افزود: در راستای ارائه خدمات سریع‌تر به قطارهای برون‌شهری، سیر قطارهای حومه‌ای نیز ادامه دارد، اما اعزام آن‌ها نسبت به قطارهای برون‌شهری کمتر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز