خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جوادی آملی در دیدار وزیر نیرو تاکید کرد:

لزوم مدیریت صحیح منابع آب کشور/ کشاورزی در هر منطقه طبق آن اقلیم انجام شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۸۶

استاد برجسته حوزه علمیه قم در دیدار وزیر نیرو بر لزوم مدیریت صحیح منابع آب در کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در دیدار وزیر نیرو، با اشاره به گزارش وزیر نیرو در خصوص مشکل تامین آب و برق در کشور، بر لزوم مدیریت عرضه و تقاضا تاکید کرد و گفت: باید در مصرف این منابع الهی و خدادادی صرفه جویی شود.

وی بر لزوم مدیریت در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: با توجه به اقلیم مناطق مختلف باید کشاورزی در هر منطقه طبق آن اقلیم انجام شود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به برخی مشکلات کشور در بخش‌های مختلف، لزوم مدیریت صحیح را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: باید از سرمایه‌هایی که در کشور وجود دارد مانند نفت به درستی استفاده کنیم.

وی دو سال جنگ داخلی در کشور و هشت سال جنگ تحمیلی را مایه سربلندی و غرور ملی و شرافت ملت ایران دانست و گفت: ما در هشت سال جنگ تحمیلی یک تنه در مقابل تمام دنیا ایستادیم و این ملت به برکت قرآن و اهل بیت توانست در مقابل تمام دشمنی‌ها ایستادگی کند.

آیت‌الله جوادی آملی در پایان سخنان خود ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های انجام شده در وزارت نیرو گفت: امیدوارم در خدمت‌رسانی به مردم با تدبیر و عقلانیت موفق باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز