خبرگزاری کار ایران

از سوی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت اعلام شد:

پیشنهاد تشکیل مرکز جذب سرمایه،فناوری و مدیریت توسعه در صنعت نفت / بازار 100 میلیارد دلاری پیش روی ما است

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۹۰

رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت پیشنهاد این انجمن برای تشکیل مرکز جذب سرمایه، فناوری و مدیریت توسعه را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، رضا خیامیان در مراسم آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش، با بیان این که  رویکرد وزارت نفت در حوزه تامین تجهیزات صنعت نفت، متمرکز بر توسعه و انتقال فناوری است، افزود: ارزش ساخت و تامین تجهیزات در اجرای قراردادهای جدید نفتی حدود ٦٠ میلیارد دلار است که با احتساب بازار کشورهای منطقه مثل عراق، با بازاری ١٠٠ میلیارد دلاری روبه‌رو هستیم و جای کار بسیاری در این حوزه وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های جدید حوزه بالادست صنعت نفت،اظهار کرد:الگوی راهبری سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه حائز اهمیت است و تشکیل مرکز جذب سرمایه، فناوری و مدیریت توسعه را پیشنهاد می‌کنم.

خیامیان با تاکید بر این‌که صنعت نفت در زمینه ساخت و تامین تجهیزات در بخش پایین دست، شرایط مطلوبی دارد، ادامه داد: در حوزه بالادست باید کار بیشتری انجام شود و بهره‌مندی از الگوهای جهانی برای انتقال و توسعه فناوری در بخش بالادست اجتناب ناپذیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز