خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه:

تلاش دریانوردان منجر به نجات شان نشد / حتی نتوانستیم به پیکرهایشان دست یابیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۴۹۵

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: ز سال ۸۹ قانون تصویب شده و تمام دریانوردانی که تابع قانون کار و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد راستاد در مراسم یادبود جان‌باختگان نفتکش سانچی که با حضور تعدادی از خانواده‌های آنها، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، اعضای هیات مدیره و جامعه دریانوردی برگزار شد، گفت: بنده این حادثه را به خانواده دریانوردان افتخارآفرین که همیشه نشان دادند با غیرت و همیت تمام آنچه را که فراگرفتند، در طبق اخلاص گذاشتند تسلیت می‌گویم. 

وی ادامه داد: آنها تمام تلاش خود را کردند که چرخ‌‌های اقتصادی کشور بچرخد. در این حادثه آنها نشان دادند که با فداکاری و علاقه‌‌ای که به حرفه و تخصصشان داشتند تا آخرین لحظه حضور داشتند و مطمئنا تلاش کردند که کشتی خودشان را نجات دهند اما زحمات این دریانوردان در شرایطی بود که منجر به نجاتشان نشد و ما با کمال ناباوری حتی نتوانستیم به پیکرهایشان دست یابیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امیدوارم روحشان شاد و بتوانیم حق‌شان را ادا کنیم برای‌شان آرزوی علو درجات و برای خانواده‌‌شان صبر و پایداری را مسئلت داریم.

راستاد درباره اصلاح قانون کار برای اینکه دریانوردی جزو مشاغل سخت محسوب شود، اظهار داشت: از سال ۸۹ قانون تصویب شده و تمام دریانوردانی که تابع قانون کار و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، جزو مشاغل سخت و زیان‌آور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز