خبرگزاری کار ایران

حسین نعمتی اعلام کرد:

پیشرفت 60 درصدی پروژه جی‌نف/تدوین برنامه جامع برای ارتقای جایگاه نیروی انسانی در شرکت ملی پست

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۳۷۵

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به نهایی‌شدن پروژه جی‌نف در 6 استان و 76 شهر گفت: بیش از 60 درصد کار در پروژه جی‌نف به انجام رسیده و با همراهی سایر دستگاه‌ها به‌زودی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین نعمتی در همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه با اشاره به تدوین برنامه جامع برای بازسازی و ارتقای جایگاه نیروی انسانی در شرکت ملی پست،  گفت: برای ارایه سرویس خوب و با کیفیت به مردم نیاز به نیروی انسانی توانمند و با انگیزه داریم.

وی سپس به آسیب‌شناسی صورت گرفته در مجموعه پست کشور اشاره کرد و افزود: ارتباط نزدیک بین کارکنان پست و مشتریان با مدیریت خوب می‌تواند به نقطه قوت مجموعه پست کشور تبدیل شده و در صورت غفلت آسیب‌رسان شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطالبات مردم از پست کشور را برشمرد و اظهار کرد: انحصار خدمات پستی با ورود اپراتورها شکسته می‌شود و فضای رقابتی به ارزان و باکیفیت شدن خدمات کمک می‌کند که در این صورت نظر مشتریان را نیز تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران وجود منابع انسانی متخصص و زیرساخت‌ها و تجهیزات الکترونیکی قوی را پشتوانه محکمی برای شبکه پست دانست و گفت: با توجه به قطعی بودن ورود اپراتورها، شرکت ملی پست به‌عنوان بخش حاکمیتی تمام تلاش خود را برای توسعه خدمات در نقاط غیربرخوردار انجام داده و با همکاری دیگر اپراتورها به انتظارات مشتریان نیز پاسخ می دهد.

وی به ترافیک پستی فعال کشور نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 6 میلیارد مرسوله در سطح کشور وجود دارد که توسط فعالان این حوزه و به‌صورت متفرقه جا‌به‌جا می‌شود که با آمدن اپراتورها این وضع سامان یافته و ترافیک مرسولات پستی در سطح شبکه نیز به بیش از دو برابر افزایش می‌یابد.

رییس هیات‌مدیره شرکت ملی پست ایران تصریح کرد: 2 ویژگی اصلی اپراتورهای خصوصی ارایه خدمات ارزان و تضمین کیفیت خدمات است که در صورت رقابت با آنها ما نیز ملزم به رعایت این دو اصل هستیم.

وی تاکید کرد: هدف گذاری ما 1700 میلیارد ریال درآمد در سال آینده است که با توجه به ترافیک مرسوله این رقم دور از دسترس نیز نیست.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، به ظرفیت اساسنامه جدید پست اشاره کرد و گفت: تمامی بندهای اساسنامه پست در بخش‌های حاکمیتی و شرکتی قابلیت اجرا و پیگیری دارد و برای توسعه خدمات در نقاط غیربرخوردار نیز تکالیف خاصی مشخص شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تکالیف اساسنامه باید خدمات روان، ارزان و در دسترس برای نقاط شهری و روستایی فراهم شود که با توجه به نبود زیرساخت های لازم در نقاط محروم، اقدامات لازم در این خصوص در حال پیگیری است.

نعمتی بانک‌های اطلاعاتی موجود در پست را برگ برنده این شرکت دانست و افزود: بانک اطلاعاتی کدپستی ده رقمی که پایه اصلی پروژه اقتصاد مقاومتی جی نف است، علاوه بر حوزه تجارت در بخش حاکمیتی نیز برای اپراتورها مورد نیاز است.

وی ضمن قدردانی از زحمات حسین مهری مدیر عامل قبلی شرکت ملی پست ایران در تثبیت پروژه جی نف، آن را یکی از پروژه های مهم ملی خواند که در سطح منطقه مطرح بوده و زیرساخت خوبی برای خدمات مبتنی بر اطلاعات مکانی محسوب می شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیشرفت پروژه جی نف را خوب توصیف و گفت: هم اکنون جی نف در 6 استان و 76 شهر در حال نهایی شدن است که تقریباً بیش از 60 درصد کار به انجام رسیده و با همراهی سایر دستگاه های مرتبط می توان امیدوار بود که به زودی در سراسر کشور اجرایی شود.

وی، سیماک را نیز یکی دیگر از پروژه های ملی و اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و افزود: بسیاری از معضلات حوزه ملک با نهایی شدن این پروژه برطرف شده و مراجعه به دستگاه های حوزه املاک کاهش می یابد.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست ایران، رویکرد بین المللی پست را گسترش ارتباط و تعامل با ادارات پست دنیا دانست و گفت: امیدواریم با ارتقای سطح همکاری ها با دیگر کشورها علاوه بر ورود دانش فنی به کشور، خدمات تخصصی خود را نیز معرفی و عرضه کنیم.

نعمتی در پایان همکاری شرکت‌های تابعه وزارت با یکدیگر را زمینه‌ساز دستیابی به اهداف مدنظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و اظهار امیدواری کرد از این طریق به اعتلای کشور نیز کمک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز