خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشی:

قیمت شیرینی شب یلدا افزایش نمی‌یابد/ نظارت بازرسان بر کیفیت و قیمت محصولات

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۴۲

رییس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی گفت: تا پایان شب یلدا به هیچ عنوان افزایش قیمت نخواهیم داشت و تمامی محصولات با قیمت مصوب قبلی به فروش خواهند رسید.

علی بهرمند رییس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص اقدامات اتحادیه برای شب یلدا اظهار کرد: همکاران ما طبق وظیفه درحال آماده شدن برای شب یلدا هستند و اتحادیه هم توسط بازرسان بر کار قنادی ها نظارت کامل دارد.

وی با بیان اینکه تا پایان شب یلدا به هیچ عنوان افزایش قیمت نخواهیم داشت و محصولات با قیمت مصوب قبلی به فروش خواهند رسید، افزود:  برای واحدهای درجه یک قیمت شیرینی تر درجه یک کیلویی 21 هزار و 500 تومان، شیرینی زبان، پاپیون و برنجی 18 هزار تومان، دانمارکی 17 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 13 هزار تومان خواهد بود و این مبالغ مصوب شده و قنادی ها ملزم به اجرای آن هستند.

رییس اتحادیه دارندگان قنادی و شیرینی فروشی در رابطه با نظارت کامل اتحادیه بر قیمت ها اذعان داشت: با توجه به اینکه برخورد با متخلفان از وظایف سازمانی واحدهای نظارتی است در کنار آن ها بازرسان اتحادیه هم فعال هستند و بر روی قیمت ها و کیفیت محصولات نظارت کامل دارند. در هر منطقه ما 2 بازرس داریم و با آمادگی کامل به استقبال شب یلدا می رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز