خبرگزاری کار ایران

کمتر از یک روز پس از امید دادن به سهام‌داران، نماد «های وب» بسته شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۸۶۵

در حالی که شب گذشته شرکت داده گستر عصر نوین جلسه ای را با حضور مقام مسئول سازمان بورس«حسینی مقدم» (معاون ناشران و اعضاء شرکت بورس )، برخی از کارشناسان بازار سرمایه، تعدادی از سهام داران و خبرنگاران جلسه ای را برای ارائه پاره ای توضیحات درباره قیمت سهام این شرکت و اطمینان به سهام داران از آینده این شرکت برگزار کرد، دقایقی پیش نماد این شرکت در بازار سرمایه متوقف شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، پس از جریان کنتورسازی در بازار سرمایه، این روزها شرکت دیگری در بورس حاشیه ساز شده است. رشد قیمت سهام «های وب» در بورس و نحوه ارزش گذاری آن باعث شد تا ابهاماتی درباره فعالیت این شرکت بورسی ایجاد شود. هر چند میری ، مدیرعامل شرکت  «داده گستر عصر نوین» ، شب گذشته با تشکیل جلسه‌ای ناگهانی با حضور معاون سازمان بورس و برخی از کارشناسان بورسی و برخی از سهام‌داران این مجوعه و اصحاب رسانه سعی بر این داشت تا ابهامات موجود را بر طرف سازد اما با ایجاد جو علیه رسانه‌های منتقد عملکرد این مجموعه، به ادامه حواشی دامن زد.

میری در این جلسه مدعی شد، ما از آنهایی نیستم که بفروشیم و برویم. وی هر گونه ارتباط خود با آقای عاملی (مدیرعامل کنتورسازی) را رد کرد و گفت: 51 درصد سهام، فریز شده تا آسیبی به سهام‌داران نرسد. ما تعهد کرده‌ایم که سهام‌داران پارس آنلاین  بلوک «های وب» را در یک فرایند رقابتی بخرند و این خرید بابت مالکیت ما در پارس آنلاین و ادغام این برند در  «های وب» است.

وی درباره ارزش گذاری سهام پارس آنلاین گفت: هیات کارشناس دادگستری بالاتر از قیمت معامله را تایید کرده است و براین باور هستیم که قیمت پارس آنلاین 900 میلیارد تومان است. وی ادامه داد: به ما ارتباطی ندارد که مردم برای خرید این سهام مشتاق هستند و صف طولانی خرید ایجاد می‌شود.

میری همچنین درباره اینکه چرا «های وب» در فرابورس عرضه نشد، تاکید کرد: شرایط مان بهتر بود و شرایط پذیرش در بورس را داشتیم بنابراین وارد بورس شدیم.

همچنین در ادامه معاون سازمان بورس در حمایت از این مجموعه تاکید کرد: اطمینان می‌دهم که تمام پیگیری‌های لازم برای پذیرش «های وب» انجام شده و شفاف‌سازی‌های مورد نیاز انجام شده است.

بر اساس این گزارش، هنوز از این اظهارات مدافعان مجموعه شرکت داده گستر عصر نوین و مدیران این شرکت یک روز نگذشته است که نماد  «های وب» در سازمان بورس به دلیل ابهام در ارزشگذاری بسته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز