خبرگزاری کار ایران

با هدف اجرای برخی مفاد حقوق شهروندی در نظام اداری و ارایه خدمت سریع و آسان به ارباب رجوع؛

دستورالعمل میز خدمت از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۳۶۵

«دستورالعمل میز خدمت» به منظور ارایه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایتمندی آنان از عملکرد دستگاه‌های اجرایی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، بر اساس این دستورالعمل که به امضای جمشید انصاری، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور است، دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری مکلفند، نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای مفاد دستورالعمل مذکور و آموزش متصدیان میز خدمت اقدام نموده و نماینده تام‌الاختیار خود را حداکثر طی مدت یک‌ماه از ابلاغ، به سازمان اداری و استخدامی کشور معرفی کنند.

این دستورالعمل به استناد بند ۲ ماده ۱۸ و در اجرای ماده ۱۷ تصویب‌نامه شورای عالی اداری با عنوان «حقوق شهروندی در نظام اداری» تنظیم و اعلام شده است.

در ابلاغیه این دستورالعمل آمده است: با توجه به اینکه سازمان اداری و استخدامی کشور موظف است، علاوه بر نظارت بر اجرای دستورالعمل مذکور و اعمال نتایج پیشرفت در نظام ارزیابی عملکرد هر یک از دستگاه‌های اجرایی، گزارش عملکرد اجرای این دستورالعمل را هر شش‌ماه یک بار به شورای عالی اداری ارایه کند، لذا ضرورت دارد، تمامی دستگاه‌های اجرایی گزارش نتایج اقدامات مرتبط را به این سازمان و واحدهای استانی مربوط به موقع ارسال کنند.

همچنین بر اساس این ابلاغیه استانداران مسئول نظارت عالیه بر اجرای میز خدمت در واحدهای استانی هستند.

شایان ذکر است که این دستورالعمل جایگزین بخشنامه شماره ۷۱۹۳/ ۲۰۰ مورخ ۳۰/۳/۱۳۹۰ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز