خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت بیان کرد:

پیشنهاد ثبت سفارش خودروهای هیبریدی به وزیر صنعت

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۹۱۹

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها گفت: شرایط اقلیمی و آلودگی محیط زیست ما را مجبور کرده که به سمت استفاده از این خودروها برویم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در سومین روز از نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، معاون وزیر صنعت و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها از این نمایشگاه بازدید کرد.

 اسفهبدی در نشست خبری خود در خصوص خودروهای هیبریدی گفت: شرایط اقلیمی و آلودگی محیط زیست ما را مجبور کرده که به سمت استفاده از این خودروها برویم.

استهبدی ادامه داد: در ابتدا تعداد خودروی تویوتا کمری هیبریدی در کشور وارد شد و در تاکسی‌های خط فرودگاه امام مشغول به کار شد اما با اتفاق افتادن برخی مسائل، امروز به سمت برند هیوندای رفتیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی کشور افزود: هیوندای یک برند جهانی و معروف است و با تولید این خودرو در کشور گام بلندی در صنعت خودروسازی برخواهیم داشت.

وی افزود: این خودرو دوستدار محیط زیست است و مصرف بنزین این خودروها آن‌قدر کم است که برای تاکسی‌های بین شهری تهران – مشهد ماهیانه یک میلیون تومان صرفه‌جویی خواهد داشت.

اسفهبدی با اشاره به بسته بودن سایت ثبت سفارش گفت: هنوز این سایت بسته است و زمان دقیقی برای باز شدن آن اعلام نشده است. با توجه به اینکه مصرف بنزین هیوندای هیبریدی در هر 100 کیلومتر چهار لیتر است من به وزیر پیشنهاد خواهم کرد که حداقل ثبت سفارش خودروهای هیبریدی انجام شود. این خودروها چنان برای کشورها مهم است که سبب شده تمامی دولت‌ها به تولید و یا واردات این خودروها سوبسید بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز