خبرگزاری کار ایران

رونمایی از خودروهای هندی که قرار است در ایران تولید شوند + عکس

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۴۹۱

در نمایشگاه خودرو از سه خودرو ایکس یو وی ٥٠٠، کی یو وی ١٠٠ و پیکاپ اسکورپیو رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در دومین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران از خودروهای هندی که قرار است به زودی وارد بازار  ایران شده و در آینده در استان لرستان تولید شوند، رونمایی شد.

شرکت عظیم خودرو در نمایشگاه خودرو از سه خودرو ایکس یو وی ٥٠٠، کی یو وی ١٠٠ و پیکاپ اسکورپیو رونمایی کرد.

علاالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از این خودروها اظهار امیدواری کرد که این خودرو به کشورهای توسعه یافته صادر شود و گفت: در تولید این خودروها باید استاندارد حفظ و ارتقا یابد و هرچه سریع‌تر نسبت به داخلی‌سازی آنها نیز اقدام شود.

بابک وطن‌خواه، مدیرعامل شرکت عظیم خودرو نیز در ادامه این مراسم با اشاره به ورود ماهیندرا به صنعت دنیا اظهار داشت: در حال حاضر گردش مالی این شرکت حدود ١٨ میلیارد دلار است.  

او ادامه داد: در قرارداد عظیم خودرو با ماهیندرا، تولید همه محصولات این شرکت پیش‌بینی شده و بر این اساس تولید سه خودرو از سال آینده در عظیم خودرو آغاز خواهد شد.

وطن خواه افزود: از امضای قرارداد تا شروع تولید بازه ١١ ماهه خواهیم داشت و با گشایش ثبت سفارش، تعداد محدودی خودروی کامل بر اساس تعهدات وارد می‌شود.  

رضا عظیمی رییس هیات مدیره عظیم خودرو نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد: که با همکاری دولت و مجلس روند تولید این خودروها به زیر ٨ ماه برسد

وی گفت: تولیدات جدید این شرکت در رنج  قیمتی ٥٠ تا ٦٠ میلیون تومان با تیراژ هفت تا ١٠ هزار دستگاه خواهد بود. او رنج قیمتی پیکاپ این شرکت را ٨٠ تا ٩٠ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: این شرکت سال‌ها خدمات پس از فروش سایر برندها را ارائه کرده و حال نوبت ارائه خدمات پس از فروش نشان‌های این شرکت است.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم پراوین شاه، مشاور ارشد گروه ماهیندرا با بیان اینکه ایران و هند با پیشینه تاریخی وسیع، در طی 2000 سال گذشته تعاملات بسیاری را از طریق تجارت و فرهنگ با یکدیگر داشته اند. گفت: همکاری های اقتصادی بین دو کشور طی 2 دهه گذشته همواره رو به رشد بوده، حجم معاملات تجاری بین دو کشور از مرز 9 میلیارد یورو در سال 2016 عبور کرده است.  

به گفته او انتظار می رود تا با بازگشایی بندر چابهار فرصت‌های سرمایه گذاری دو کشور روز به روز افزایش یابد. از آنجایی که اقتصادهای ایران و هند به طور وسیعی مکمل یکدیگر هستند، همچنان فرصت های بسیار و بالقوه‌ای جهت همکاری‌های بین دو کشور وجود دارد. از این رو شرکت ماهیندرا تصمیم دارد تا با نگرشی مثبت به بازار ایران ورود پیدا کند.

پراوین شاه با بیان اینکه در این فرصت آخرین نسخه از محصولات خود شامل XUV500 بنزینی با گیر بکس اتوماتیک و برترین تکنولوژی ها و امکانات رفاهی و مشخصات فنی متناسب با هر نوع از جاده ها، KUV100 بنزینی با طراحی کم نظیر و جسورانه یک Compact SUV و نسل جدید وانت های دیزلی توربو شارژ با گیربکس دستی 6 دنده ای و قابلیت بکسل 2.5 تنی را رونمایی کردیم.

اوا ادامه داد: مفتخریم که با شرکت توسعه صنایع تولیدی عظیم خودرو در ایران همکاری بلند مدت خود را آغاز کرده‌ایم. صنعتی با تولید بیش از یک میلیون خودرو در سال بدون شک یک حرکت استراتژیک برای ماهیندرا بوده تا محصولات جهانی خود را به بازار ایران عرضه کند.  

مشاور ارشد گروه ماهیندرا همچنین با اشاره به اینکه در طی ماه های گذشته و پس از بررسی های ما در بازار ایران محصولاتی را عرضه خواهیم کرد که مطابق با استاندارد ها و مقررات این کشور تهیه شده اند اظهارکرد: فروش محصولات فوق الذکر از ژوییه 2018 به بعد آغاز خواهد شد و همواره با شرکت عظیم خودرو در تلاش جهت آغاز تولید این محصولات با عمق ساخت داخل بالا در ایران هستیم.  

رونمایی از خودروهای هندی که قرار است در ایران تولید شوند + عکس
رونمایی از خودروهای هندی که قرار است در ایران تولید شوند + عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز