خبرگزاری کار ایران

بانک پاسارگاد اعلام کرد؛

فعال‌سازی رمز یکبار مصرف بانکی/ انتقال مبالغ بالای ۳ میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۰۴

بانک پاسارگاد اعلام کرد: به‌ منظور افزایش امنیت در انتقال وجه بالای ۳۰ میلیون ریال در روز از طریق بانکداری مجازی، از تاریخ ۱۳۹۶.۰۹.۰۴، ورود کد عامل دوم (رمز یکبار مصرف) الزامی می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌ عمومی بانک‌ پاسارگاد، از تاریخ ۱۳۹۶.۰۴.۰۹، مشتریان این بانک می‌توانند با وارد کردن کد عامل دوم (رمز یک‌بار مصرف ارسال شده به تلفن همراه) هنگام انتقال وجه در بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، مبالغ بالای ۳۰ میلیون ریال را با اطمینان‌ خاطر بیشتر انتقال دهند.

بر اساس این خبر، مشتریان می‌توانند از طریق نرم‌افزار پرداخت همراه، USSD و همچنین پیام کوتاه، کد عامل دوم را دریافت کنند.

در روش دریافت کد از طریق نرم‌افزار پرداخت همراه، مشتریان پس از نصب و فعال سازی برنامه پرداخت همراه از طریق سایت بانک پاسارگاد، می‌توانند با کلیک بر روی دکمه «رمز یک‌بار مصرف» رمز دوم مربوطه را دریافت کنند. در روش USSD، مشتریان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱*۱*۷۲۰* از روی تلفن همراه خود، این کد را دریافت کنند. همچنین در روش پیام کوتاه، مشتریان با کلیک بر روی دکمه «ارسال کد»، کد عامل دوم را دریافت می‌کنند.

در تمامی این موارد، شماره موبایل مشتری می‌بایست با شماره موبایل ثبت شده در شعبه بانک مطابقت داشته باشد. همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعبه‌های بانک پاسارگاد، سقف مورد نظر برای انتقال وجه را از ۳۰میلیون ریال به مبالغ دلخواه خود تغییر دهند.

گفتنی است، هم‌میهنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir نظرات، پیشنهادها و سؤالات خود را مطرح کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز