خبرگزاری کار ایران

سرپرست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی:

تولید 18 میلیون میعانات گازی در نیمه اول سال در فازهای 6 و 7 و 8

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۶۰۱

تا پایان شهریور از پالایشگاه چهارم بیش از 390 میلیون متر مکعب گاز ترش به پالایشگاه اول (فاز یک) ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، بهزاد سالاری، سرپرست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی از تولید 18 میلیون کاندنسیت ( میعانات گازی) در نیمه اول سال جاری در فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی خبر داد.

وی با بیان اینکه این پالایشگاه وظیفه تأمین خوراک سایر پالایشگاه‌های مجتمع را نیز بر عهده دارد، اظهار داشت: تا پایان شهریور از پالایشگاه چهارم بیش از 390 میلیون متر مکعب گاز ترش به پالایشگاه اول (فاز یک) ارسال شده است.

سالاری افزود: در این مدت توسط پالایشگاه چهارم یک‌هزار و 250 میلیون متر مکعب گاز ترش به پالایشگاه دوم ( فازهای 2 و 3) و 789 میلیون متر مکعب گاز ترش نیز به پالایشگاه پنجم ( فازهای 9 و 10) تحویل شده است.

گفتنی است، پالایشگاه ششم ( فازهای 15 و 16) نیز در شش ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 2 هزار و 155 میلیون متر مکعب گاز ترش از پالایشگاه چهارم تحویل گرفته‌اند.

سرپرست پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به تشریح تولید سایر محصولات این پالایشگاه پرداخت و گفت: تا پایان شهریور این پالایشگاه بیش از 139 هزار تن پروپان و 105 هزار تن بوتان نیز تولید کرده‌اند.

وی افزود: پالایشگاه چهارم علاوه بر گاز دریافتی از سکوهای خود بیش از 326 میلیون متر مکعب گاز از سیری نیز دریافت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز