خبرگزاری کار ایران

رشد دو برابری قراردادهای واگذاری اراضی صنعتی خوزستان در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۰۵۲

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از روند مطلوب سرمایه گذاری در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: علیرغم اینکه در چند سال اخیر تسهیلات ارزان قیمت در بخش صنعت پرداخت نشده و تسهیلات با تعرفه نرخ بانک مرکزی بوده است،توانستیم 29 طرح جذب و به تولید برسانیم همچنین در سال جاری 100 درصد رشد قرارداد در شهرک های صنعتی داشتیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، " اخلاق محمدیان"  در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: افزایش میزان قرارداد های شهرک های صنعتی نوید خوبی است، میزان قراردها اغلب در حوزه سرمایه گذاری بود که بخش خصوصی بدون اتکا به تسهیلات و از منابع خود استفاده کرد چرا که از این سو کمتر دچار رکود می شوند.

محمدیان افزود: علیرغم اینکه در چند سال اخیر تسهیلات ارزان قیمت در بخش صنعت پرداخت نشده و تسهیلات با نرخ مصوب شورای پول واعتبار بوده است، در سال جاری تاکنون 100 درصد رشد قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در شهرک های صنعتی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته داشتیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: فقط ۲۹ طرح ازمیان طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی معرفی شده به بانکها  جهت استفاده از تسهیلات طرح رونق تولید توانستند تسهیلات دریافت نمایند که در صورت اینکه تعداد  بیشتری از این طرح ها میتوانستند از این تسهیلات استفاده نمایند شاهد افزایش  واحد های به بهره برداری رسیده بیشتردر سال گذشته وامسال  بودیم.

وی با اشاره به پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد بیان کرد: قطعاً اگر برای تکمیل پروژه ها، تسهیلات ارزان قیمت دریافت شود  سریع تر به بهره برداری می رسند و از سوی دیگر کمک های فنی و اعتباری می تواند در اتمام پروژه های در دست احداث بسیار موثر باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز