خبرگزاری کار ایران

بنیاد مستضعفان خبر داد:

تامین سیمان بازسازی مناطق زلزله زده تا 100 هزار تن

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۵۱

در پی تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک دستگاهها و نهادها و مسئولان به زلزله زدگان غرب کشور هیاتی با حضور رییس بنیاد مستضعفان، ضمن سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق تصمیماتی اتخاذ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، در پی تاکید مقام معظم رهبری در ارتباط با کمک دستگاهها و نهادها و مسئولان به زلزله زدگان غرب کشور هیاتی با حضور رییس بنیاد مستضعفان، ضمن سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مناطق زلزله زده در زمینه مشارکت برای کمک به بازسازی آن مناطق  تصمیماتی اتخاذ کرد.

بنابراین گزارش  سعیدی کیا با شرکت در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور در شهرستان سرپل ذهاب با حضور وزاری کشور و بهداشت اعلام کرد، بنیاد مستضعفان سیمان بازسازی مسکن روستایی مناطق زلزله زده را تا 100 هزار تن تامین می نماید و برای تامین آب آشامیدنی این مناطق  هزار بطری 1/5 لیتری آب نیز به غرب کشور ارسال خواهد نمود.

گفتنی است پیش از این نیز بنیاد مستضعفان بر اساس مصوبه هیات امنای بنیاد، با اهدای 12000  تن سیمان به مناطق  زلزله زده آذربایجان شرقی و غربی در بازسازی این مناطق و تسکین آلام مردم زلزله زده مشارکت نموده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز