خبرگزاری کار ایران

طی ۷ ماه نخست سال جاری صورت پذیرفت

فرآورش بیش از 4 میلیارد متر مکعب گاز در شرکت پالایش گاز بید بلند

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۶۲

مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از تحقق افزایش 31 درصدی فرآورش گاز در این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا، در تشریح عملکرد هفت و نیم ماهه سال 96 شرکت پالایش گاز بید بلند اظهار داشت: به حول و قوه الهی در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال و در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، همکاران سخت‌کوش و پرتلاش این شرکت توانستند با افزایش بهره‌وری و علی‌رغم از سرویس خارج بودن واحد پالایش گاز 300 جهت آماده سازی و انجام تعمیرات اساسی، موفق به فرآورش 4.1 میلیارد متر مکعب گاز شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با 31 درصد افزایش همراه بوده است که به این ترتیب، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شرکت افزوده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از این مقدار گاز فرآورش شده، بیش از 1.8 میلیارد مترمکعب آن از میدان های مشترک گاز حوزه پارس جنوبی بوده که با افزایش 15.4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز همراه بوده است.

به گفته پوررضا، در بازه زمانی یاد شده این شرکت ۳ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه را ثبت کرده که انشاالله به همت و تلاش همه همکاران و متخصصان بتوانیم امسال را همانند سال های گذشته بدون حادثه به پایان برسانیم.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و با مصرف بهینه انرژی، یاریگر صنعت گاز و دیگر صنایع تولیدی کشور باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز