خبرگزاری کار ایران

عباس بیرامی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

اطلاعاتی از میزان خسارت مالی در حوزه ارتباطی استان ایلام وجود ندارد/ شبکه ثابت ارتباطی نرمال است

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۷۴۷

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: هم اکنون نیازی به تجهیزات جانبی وجود ندارد اما در صورتی که قرار باشد از سایت پرتابل به عنوان حامی تجهیزات فعلی استفاده شود، از ظرفیت‌های موجود تجهیزاتی که برای ایام اربعین حسینی ایجاد شده است، استفاده می‌شود.

عباس بیرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به وضعیت ارتباطی استان ایلام گفت: هم اکنون با توجه به تلاش‌های انجام شده وضعیت ارتباطی کاملا نرمال و مناسب است. زیر ساخت‌های ارتباطی از وضعیت نرمال و مطلوب بهره‌ می‌برند و مشکلی در حوزه ارتباطی استان ایلام به عنوان یکی از مناطق زلزله زده وجود ندارد.

بیرامی درباره نیازمندی استان ایلام به انتقال تجهیزات از جمله آنتن‌های سیار گفت: هم اکنون نیازی به تجهیزات جانبی وجود ندارد اما در صورتی که قرار باشد از سایت پرتابل به عنوان حامی تجهیزات فعلی استفاده شود، از ظرفیت‌های موجود تجهیزاتی که برای ایام اربعین حسینی ایجاد شده است، استفاده می‌شود و نیازی به انتقال تجهیزات ارتباطی از سایر استان‌ها به ایلام وجود ندارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام با بیان اینکه وضعیت شبکه ثابت ارتباطی نرمال است، اظهار داشت: شبکه ثابت ارتباطی از جمله اینترنت ADSL و شبکه سیم مسی دارای حالتی پایدار و نرمال است و فقط چند سالی به‌دلیل قطعی برق دچار مشکلاتی شده بودند که پس از رفع مشکل قطعی برق حالا دوباره در مدار هستند و در حالت نرمال به کار خود ادامه می‌دهند.

وی درباره خسارت‌های مالی حوزه ارتباطات ایلام تاکید کرد: هنوز از میزان خسارات مالی وارده در حوزه ارتباطی استان ایلام خبری اعلام نشده اما به‌زودی با بررسی و پیگیری بیشتر میزان خسارت مالی اعلام شده به زیرساخت و تجهیزات ارتباطی استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز