خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی در گفت‌وگو با ایلنا:

سفر هیات اروپایی به ایران حامل پیام پایبندی به برجام بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۵۶۵

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تهران‌ گفت: اروپا خواستار افزایش تعامل با ایران است و همچنان به توافقات برجام پایبند است.

کاوه زرگران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص سفر هیات ۷۰ نفره اروپایی به تهران اظهار داشت: این سفر با رویکرد کشاورزی صورت گرفت و این هیئت تاکید داشتند دفتر اتحادیه اروپا در ایران مجددا تاسیس شود.

 وی افزود: این هیئت و شرکت‌هایی‌که همراه آنها به ایران آمده بودند بر این موضوع تاکید داشتند که  اتحادیه اروپا تنها منافع اقتصادی‌اش برایش مهم است و خواستار افزایش رابطه با ایران است.

زرگران تصریح کرد: اروپا خواستار افزایش تعامل با ایران است و بر توافقات برجام همچنان پایبند است.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی‌ تهران خاطر نشان کرد: شرکت‌های مناسبی در این هیئت ‌با قد و قواره گرید A حضور داشتند و بازدیدهای متعددی از کارخانجات ایران انجام دادند.

وی با بیان این که حضور این هیئت جدی‌تر از هیات‌هایی بود که به صورت عمومی وارد کشور می‌شدند، افزود: این هیئت منظم‌تر و با برنامه‌ریزی بهتری آمده بودند و با هیئت‌های مربوط به خودشان در استان تهران مذاکرات خوبی داشتند.

زرگران افزود: آقای روحانی نیز گفتند که اتحادیه اروپا به برجام پایبند هستند و حضور این هیئت نیز نشان داد که به برجام معتقدند و این سفر پیام برجامی اروپا بود که از تهران به آقای ترامپ انتقال یافت.

وی در خاتمه تاکید کرد: حضور هیئت کشاورزی و صنایع غذایی اروپا در ایران مانند همه هیئت‌های اقتصادی برای مذاکره و تجارت به نفع منافع کشور است به خصوص اگر به سرمایه گذاری مشترک بیانجامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز