خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفت‌وگو با ایلنا:

به دلیل کسری بودجه باید پروژه‌های عمرانی را واگذار کنیم/ پروژه‌ها برای واگذاری جذابیت ندارند

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۴۳۸

شهریاری گفت: میزان بودجه عمرانی کشور 15 درصد از کل بودجه است که این رقم تکافوی نیازهای عمرانی کشور نمی‌دهد.

عضو کمیسیون عمران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص مباحث مربوط در مورد خرید هواپیمای فلایت‌چک گفت: این بحث‌ها بیشتر در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی است و در مجلس چیزی در این خصوص مطرح نشده است فقط در حاشیه جلسه گذشته کمیسیون عمران در این خصوص صحبت شد که قرار شد در جلسه هفته آینده در این خصوص گزارش کامل‌تری به کمیسیون ارسال شود.

 کمال‌الدین شهریاری در خصوص واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی در چند سال اخیر گفت: طرح‌های نیمه تمام زیاد است. از طرف دیگر میزان بودجه عمرانی کشور 15 درصد از کل بودجه است که این رقم تکافوی نیازهای عمرانی کشور نمی‌دهد.

وی ادامه ادامه داد: به دلیل کسری بودجه چاره‌ای نداریم جز اینکه از راه‌های دیگر منابع مالی خود را تامین کنیم و نیازمند سرمایه‌گذار خارجی یا سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم اما موضوع این است که برای واگذاری آنها باید جذابیت ایجاد کنیم.

نماینده مردم دشتستان و بوشهر ادامه داد: برخی از این پروژه‌ها سودآور نیست و دولت باید آنها تعریف مجدد کند که متاسفانه تا به امروز نتوانستیم آن جذابیت لازم را ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز