خبرگزاری کار ایران

خدمات ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۲۶۰

ایرانسل خدمات مخصوص زائران اربعین را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،‌ ایرانسل در راستای تسهیل امکانات ارتباطی زائران گردهمایی عظیم اربعین حسینی، ضمن کاهش نرخ رومینگ در کشور عراق با تعرفه‌های تخفیفی، پیشنهاد ویژه اینترنت رایگان روزانه را به مشترکان خود ارائه می‌دهد. زائران ایرانسلی می‌توانند حتی بدون نیاز به داشتن شارژ در حسابشان، از اینترنت رایگان روزانه ایرانسل  بهره‌مند شوند.

از جمله خدمات ایرانسل مخصوص زائران اربعین باید به  ارائه 10 مگابایت دیتای روزانه  برای تمامی مشترکان اعتباری و دائمی در سراسر کشور عراق به منظور استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان برای ارتباط با خانواده و دوستان اشاره داشت. مشترکان ایرانسل می‌توانند برای فعال‌سازی این پیشنهاد ویژه، کد دستوری *111*8# را در ایران یا عراق شماره‌گیری کنند؛ فعال‌سازی پیشنهاد ویژه اربعین ایرانسل رایگان است و نیازی به داشتن شارژ در حساب ایرانسلی ندارد و استفاده از آن صرفا در کشور عراق تا 24 آبان ماه 96 امکان‌پذیر است.

ایرانسل همچنین در روزهای فوق، تعرفه‌های تخفیفی رومینگ را به مشترکان خود ارائه داده است. بر این اساس، تعرفه مکالمه تا 60 درصد، تعرفه ارسال پیامک تا 70 درصد و تعرفه مصرف آزاد اینترنت تا 80 درصد کاهش یافته است. دریافت پیامک نیز همچون همیشه رایگان محاسبه می‌شود. روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق نیز هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد. علاوه بر این، ایرانسل این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده است تا با شماره‌گیری کد *111*3*2# و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من،بسته‌های هفتگی ویژه اینترنت رومینگ را که با تخفیف تا 95 درصدی ارائه شده است، فعال کنند.

ایرانسل به مشترکان خود توصیه می‌کند تا قبل از خروج از کشور، حتما امکان رومینگ سیمکارت خود را با شماره‌گیری کد دستوری*111*1# فعال کنند و در طول اقامت خود در عراق، از شبکه رومینگ دو اپراتور زین (Zain) و آسیاسل (Asiacell) استفاده کنند. همچنین مشترکان ایرانسل لازم است تا ضمن همراه داشتن گوشی هوشمند، ابتدا دیتا (Data) و سپس رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی خود فعال کنند. به علاوه، با توجه اینکه اپراتورهای فعال در کشور عراق از فناوری شبکه نسل دوم و سوم تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند، لازم است تا کاربران، تنظیمات گوشی خود را بر روی (WCDMA / GSM Auto) تنظیم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز