خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در بازدید از غرفه ایلنا:

ارائه خدمات ارتباطی نسل جدید در روستاها و مناطق دورافتاده توجیه اقتصادی ندارد/ مدل اینترنت ایران باید نامحدود شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۲۱

آذری جهرمی گفت: ارائه خدمات ارتباطی در مناطق روستایی و دور افتاده برای اپراتورهای ثابت و سیار توجیه اقتصادی ندارد. در واقع ارائه خدمات ارتباطی در این مناطق وظیفه دولت است که در حال حاضر با سرمایه‌گذاری در حال انجام است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه ایلنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به مشکلات ارتباطی در روستاها و مناطق دور افتاده گفت: در قوانین ارتباطی کشور، ردیفی با نام خدمات اجباری در کشور  وجود دارد که به منظور اجرای این قوانین، بودجه‌ای برای ارتقا خدمات ارتباطی نقاط روستایی، دورافتاده و کمتر توسعه پیدا کرده کشور به نسل‌های جدید ارتباطی در وزارت ارتباطات در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات در رابطه با اهداف خدمات اجباری وزارت ارتباطات خاطر نشان کرد: برای تحقق عدالت اجتماعی و کاهش شکاف دیجیتالی میان بخش‌های مختلف کشور باید اپراتورها با کمک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و کمتر توسعه پیدا کرده خدمات ارائه کنند.

آذری جهرمی با بیان این که ارائه خدمات ارتباطی نسل جدید در روستاها و مناطق دورافتاده برای اپراتورها توجیه اقتصادی ندارد، گفت: ارائه خدمات ارتباطی در مناطق روستایی و دور افتاده برای اپراتورهای ثابت و سیار توجیه اقتصادی ندارد. در واقع ارائه خدمات ارتباطی در این مناطق وظیفه دولت است که در حال حاضر با سرمایه گذاری در حال انجام است.

وی تاکید  کرد:  باید مدل اینترنت ایران از مدل فروش حجمی به مدل نامحدود تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز