خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون شهرداری و معاونان وزیر راه و شهرسازی؛

ورودی جدید متروی ترمینال 2 مهرآباد افتتاح شد/ اتصال مستقیم مترو به ترمینال فرودگاه برای اولین بار

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۷۹۸

صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، رئیس سازمان هواپیمایی و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، ورودی جدیدی متروی 2 ترمینال مهرآباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در این مراسم محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه سیاست وزارت شهرسازی و شهرداری تهران اتصال مترو به مراکز اصلی از جمله ایستگاه‌های راه آهن، ترمینال‌های فرودگاهها و سایر مراکز حمل و نقلی است، اظهار داشت: متروی ترمینال 2 مهرآباد قبلا افتتاح شده بود اما این برای اولین بار است که به صورت مستقیم ترمینال فرودگاه به مترو دسترسی پیدا می‌کند.

وی افزود: پیش از این در دولت‌های گذشته ایستگاه‌ها، راه آهن و فرودگاه‌ها به مترو به صورت مستقیم متصل نبودند و حمل و نقل به صورت یکپارچه انجام نمی‌شد.

وی افزود: اتصال مستقیم ایستگاه‌های مترو به ایستگاه‌های راه آهن و ترمینال‌های فرودگاه‌ها نشان دهنده این است که ما در مسیر تحقق حمل و نقل چندوجهی گام برمی‌داریم و این خود موجب کاهش ترافیک در سطح شهر می‌شود.

پورسیدآقایی ادامه داد: مشابه همین پروژه در ایستگاه راه‌آهن تهران هم در حال انجام است و به زودی متروی تهران به صورت مستقیم به سکوهای راه‌آهن وصل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز