خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در گفت‌وگو با ایلنا:

اردکانیان آب را به اولویت نخست کشور مبدل کند/ وزیر پیشنهادی با ابعاد جهانی انرژی و آب آشنا است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۷۸۸

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی نیرو با ابعاد جهانی انرژی و آب آشنایی دارد، گفت: اردکانیان باید موضوع آب را به عنوان اولویت و مسئله نخست کشور مطرح و برای آن یک نهضت فراگیر ایجاد کند.

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با تاکید بر اینکه اردکانیان را جدای از خط و ربط سیاسی گزینه مناسبی برای حضور در وزارت نیرو می‌دانم، گفت: وزیر پیشنهادی دارای تجربه بسیار موفق و خوبی در این وزارتخانه حیاتی است و پله‌های مدیریت را به یکباره طی نکرده است بلکه در طی سه دهه در بخش‌های مختلف این وزارتخانه حضور داشته و تجربیات متعددی را به دست آورده است.

وی با تاکید بر اینکه اردکانیان با ابعاد جهانی انرژی و آب آشنایی دارد، تصریح کرد: دغدغه‌ای که امروزه نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا به موضوع مهم جوامع جهانی مبدل شده و حتی جنبه امنیتی پیدا کرده مسئله آب است که اردکانیان به خوبی با این بخش آشنایی داشته و برای آن طرح و برنامه دارد.

کواکبیان تاکید کرد: طی نشست‌های متعددی که با وزیر پیشنهادی نیرو داشته‌ام او را به تعبیری فردی جاافتاده و پخته دیده‌ام و مطمئن هستم نمایندگان نیز با چنین نگاهی ایشان را قبول کرده و به ایشان رای خواهند داد.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در حوزه برق و نیروگاه نیزدغدغه‌های وجود دارد ولی آب مهم‌ترین مسلئه است و اردکانیان باید گام‌های مهمی برای رفع مشکلات در این حوزه بردارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو بایستی موضوع آب را به عنوان اولویت و مسئله نخست کشور مطرح و برای آن یک نهضت فراگیر ایجاد کند.

وی در پایان گفت: اردکانیان همچنین بایستی اختلافات میان استان‌ها بر سر مسلئه آب را نیز برطرف کند تا بتوان از امکانات کشور در زمینه‌های مختلف برای یکایک مردم به نحوی مساوی استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز