خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

اردکانیان ایده‌های نو دارد / او ابتدا باید وضعیت آب کشور را کنترل کند تا اوضاع از این بدتر نشود

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۲۹۲

بدری با اشاره به مسئولیت های اردکانیان در رده های بین المللی گفت: او در بخش آب ایده های نویی دارد که می توان از آنها در مدیریت آب کشور بهره برد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به توانمندی وزیر پیشنهادی نیرو در حل معضل آب کشور اظهار داشت: او با توجه به رزومه و مسئولیت هایی که تاکنون در بخش های مختلف به خصوص در حوزه آب داشته فردی توانمند بوده و می تواند مشکلات این بخش را حل کند.

وی با اشاره به مسئولیت های اردکانیان در رده های بین المللی خاطرنشان کرد: او در بخش آب ایده های نویی دارد که می توان از آنها در مدیریت آب کشور بهره برد.

بدری تصریح کرد: اکنون که مسئله آب کشورهر روز به بحران نزدیکتر می شود او با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که دارد، می تواند آن را مدیریت و سامان دهد و اکنون که آب به بحران نزدیک می شود ایشان می تواند خوب آنرا مدیریت کند و وضعیت آب کشور را سامان دهد.

وی برنامه ریزی برای آبهای تجدیدپذیر و زیر زمینی را از اهم برنامه هایی عنوان کرد که باید وزیر جدید مورد پیگری قرار دهد.

این نماینده مجلس همچنین تاکید کرد: اردکانیان می تواند از نفوذ خود در دولت استفاده کرده و نسبت به اصلاح الگوی کشت و آبیاری مکانیزه در تمام کشور مبادرت ورزد و در ابتدای امر باید شرایط آب کشور را کنترل کند تا اوضاع ازاین بدتر نشود و سپس برنامه های بهبود بخشی وضعیت آب کشور را آغاز کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز