خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس به ایلنا خبر داد:

وزیر پیشنهادی نیرو تا شنبه به مجلس معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۵۶۶

بیگدلی ابراز امیدواری کرد که در زمینه حل چالش آب کشور با انتخاب آقای اردکانیان و حمایت قاطع مجلس و دولت حرکت اساسی صورت گیرد.

احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، از معرفی وزیر پیشنهادی نیرو به مجلس تا روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: تا روز شنبه، رئیس جمهور وزیر پیشنهادی خود برای وزارتخانه نیرو را معرفی کرده و ایشان باید با حضور در مجلس برنامه های خود راجهت اخذ رای اعتماد از ارائه دهد. نمایندگان نیز  10 روز فرصت دارند که مطالعات کامل و کارشناسی را انجام داده و بررسی های لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به مسائل و اطلاعاتی که داریم آقای اردکانیان جامع ترین پیشنهادی است که از سوی دولت جهت وزارت نیرو به مجلس  ارائه می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: اراده‌ای بین نمایندگان مجلس وجود دارد که کارشناسانه به سمت انتخاب وزیر نیرو بروند. 

وی ابراز امیدواری کرد که در زمینه حل چالش آب کشور با  انتخاب آقای اردکانیان و حمایت قاطع مجلس و دولت حرکت اساسی صورت گیرد.

بیگدلی تاکید کرد: به اعتقاد من با توجه به روابطی که دکتر اردکانیان در داخل کشور بین مسئولان اجرایی کشور و همچنین روابطی که در خارج از کشور دارد، می‌تواند وزیر موفقی باشد و  کارنامه خوبی از خود به جا بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز