خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره «تهران شهر امن» برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۷۰۷

به مناسبت هفته نیروی انتظامی که امسال با شعار" پلیس برای امنیت، امنیت برای همه " نامگذاری شده است؛ نخستین جشنواره تهران شهر امن برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛ محمد سعادتی پور دبیر این جشنواره گفت: جشنواره تهران شهر امن به مناسبت هفته نیروی انتظامی و هماهنگی با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برپا می شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره در پنج موضوع؛ مشارکت عمومی در امنیت کلانشهر تهران- امنیت تهران در سایه مدیریت هوشمند رویکرد اجتماعی پلیس تهران در بحث امنیت- ارتقای احساس امنیت اجتماعی شهروندان و جلوه های امنیت شهر تهران برگزارخواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره تهران شهر امن افزود: مهلت دریافت آثار برای شرکت در این جشنواره تا 15 آبان ماه است و پس از بررسی تیم داوری، آثار برتر از یکم و دوم آذرماه به نمایش گذاشته می شود.

سعادتی پور خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره به آثار برگزیده جوایز ارزشمندی به شرح ذیل اهداء می شود؛ عکس اول: تندیس ویژه به همراه دیپلم افتخار جشنواره و مبلغ سی میلیون ریال جایزه نقدی-عکس دوم: دیپلم افتخار جشنواره به همراه مبلغ بیست و پنج میلیون ریال جایزه نقدی- عکس سوم: دیپلم افتخار جشنواره به همراه مبلغ بیست میلیون ریال جایزه نقدی- جایزه ویژه اول: لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ پانزده میلیون ریال جایزه نقدی- جایزه ویژه دوم:- لوح تقدیر جشنواره به همراه مبلغ پانزده میلیون ریال جایزه نقدی- ده عکس برگزیده: لوح تقدیر به همراه مبلغ 5 میلیون ریال جایزه نقدی.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در نخستین جشنواره تهران شهر امن می توانند آثار و مشخصات خود را به نشانی اینترنتی shahreamn96@gmail.com، آیدی تلگرامی  @shahreamn96و یا کانال مستقیم تلگرامی https://t.me/joinchat/AAAAAEPWJFdPyepq770p9A ارسال کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز