خبرگزاری کار ایران

توسط شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه انجام شد

تامین برق و روشنایی مسیر زائرین اربعین حسینی در مرز خسروی

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۲۶۰

با رسمی شدن موضوع عبور زوار اربعین حسینی از مرز خسروی، شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های عضو ستاد مرکزی عتبات عالیات فعالیت خود را برای تامین برق و روشنائی مسیر زائرین اربعین حسینی در مرز خسروی آغاز کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، اعضای ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو شامل سید یعقوب محمد مرادی رئیس ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو، اله مرادی نماینده تام الاختیار مدیرعامل شرکت توانیر در ستاد مرکزی اربعین، ترابی دبیرستاد عتبات عالیات وزارت نیرو و مرادی مجد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به همراه اکبری فرماندار قصر شیرین و شماری از مدیران استانی، از مراسم پروژه بهسازی روشنائی معابر بزرگراه قصرشیرین تا مرز خسروی و پروژه تأمین روشنایی معابر پارکینگ‌های زائرین اربعین حسینی در مرز خسروی بازدید بعمل آوردند.

 اله مراد مرادی مجد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، در جمع بازدیدکنندگان ضمن تشریح فنی پروژه گفت: پروژه احداث ۱۷ کیلومتر خط فشار متوسط هوایی جهت تأمین برق روشنایی مسیرقصرشیرین تا مرز خسروی، در حال اجرا است.

وی همچنین گزارشی از پروژه‌های اجرایی در شهرستان قصرشیرین را ارائه و ادامه داد: برای رفاه حال زوار حضرت اباعبدا... حسین (ع)، پروژه تأمین روشنایی معابر پارکینگ زائرین اربعین حسینی و همچنین اردوگاه‌های واقع در مرز خسروی با مساحت ۱۴۵ هکتار که شامل ۴ پارکینگ است، قرار است تا پایان مهرماه بصورت صد در صد اجرایی شود.

مرادی مجد با اشاره به این موضوع که برآورد شده است حدود ۵۰۰ هزار نفر از زائرین از طریق استان کرمانشاه در مرز خسروی عبور کنند، خبر از تهیه ۴ دستگاه دیزل ژنراتور برای مراکز اضطراری داد و تشریح کرد: برق رسانی به بیش از ۲۰ موکب حسینی و همچنین دستگاه‌های خدمات رسان در مسیر قصرشیرین به خسروی نیز در برنامه کاری شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه قرار دارد.

گفتنی است، پس از بازدید یک روزه از پروژه‌های وزارت نیرو در قصرشیرین، جلسه ای با حضور مدیران ارشد صنعت آب و برق درخصوص جمع بندی فعالیت‌ها و چگونگی تسریع خدمات رسانی به زوار اربعین در حوزه آب و برق تشکیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز