خبرگزاری کار ایران

با دستور ویژه وزیر اقتصاد انجام شد؛

همراهی ۲۰ میلیاردی بانک ملی ایران برای پرداخت معوقات کارگران اراکی

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۱۵۱

با تاکید رئیس جمهور مبنی بر رفع هر چه سریعتر مشکل دو شرکت آذرآب و هپکو و رسیدگی به وضعیت کارگران این دو شرکت، وزیر اقتصاد با دستوری ویژه به عاملیت بانک های ملی و تجارت اولین گام را در رفع این مشکل برداشت.

به گزارش ایلنا از  شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملى ایران گفت: پیرو تاکید رییس جمهور و دستور ویژه دکتر کرباسیان وزیر اموراقتصادى و دارائى براى تامین منابع لازم به منظور رفع مشکلات کارگرى  شرکتهاى آذرآب و هپکو ، بانک ملى ایران مبلغ دویست میلیارد ریال براى شرکت آذرآب و بانک تجارت مبلغ هفتاد میلیارد ریال براى شرکت هپکو روز پنجشنبه ششم مهرماه اختصاص و پرداخت گردید.

در همین خصوص، استاندار مرکزی نیز  اعلام کرد: با پیگیری هایی که تا ساعات پایانی روز پنجشنبه انجام شد، بخشی  از معوقات کارگران شرکتهای هپکو و آذرآب به حساب آنها واریز شد.

وی افزود: با هماهنگی و همکاری فراگیر  مدیران بانک‌ملی ایران با اعطای ۲۰ میلیارد تومان وام زمینه پرداخت ‌‌ معوقات کارگران آذرآب فراهم شد.

در این مسیر و با وجود زمان بسیار کم و پایان ساعت اداری و همچنین تعطیلی سیستم بانکی؛ همکاری خوبی برای اجرای این مصوبه از سوی بانک ملی ایران صورت گرفت که جادارد در این خصوص از دکتر کرباسیان وزیر محترم اموراقتصاد و دارایی، مدیران بانک ملی و تجارت و سایر مسولان و مدیران کشور و استان و همچنین از سعه صدر و همکاری مطلوب کارگران در مسیر اجرای مصوبات روز گذشته تشکر نمایم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز