خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری به ایلنا خبر داد:

افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۷۲

مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری از افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین به مقاصد شهرهای مرزی با کشور عراق خبر داد.

احمد رضا عامری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با بیان اینکه برای جابه جایی زائران عتبات عالیات در ایام نزدیک به عاشورا و تاسوعای حسینی هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت، گفت: هیچ شرکتی اجازه افزایش قیمت بلیت اتوبوس در این ایام را ندارد.

وی ادامه داد: قیمت بلیت اتوبوس به شهرهای مرزی با کشور عراق در ایام اربعین افزایش خواهد داشت که هنوز درصد این افزایش قیمت مشخص نشده است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری اظهار داشت : در حال رایزنی و مذاکره با شرکت ها و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای توافق درباره تعیین میزان افزایش قیمت بلیت هستیم.

عامری با بیان اینکه هیچ مشکلی برای جابه جایی زائران عتبات عالیات در ایام اربعین نداریم، گفت: سال گذشته بیش از دو میلیون نفر از زائران از طریق ناوگان اتوبوسی جابه جا شدند امسال هم تمام ناوگان اتوبوسی برای جابه جایی زائران حرم حسینی آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: در این ایام اولویت با جابه جایی زائران حسینی است و از لحاظ تعداد ناوگان مشکلی برای پوشش تقاضا در این ایام را نداریم.   

         

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز