خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل توانیر در همایش مدیران آینده صنعت برق عنوان کرد:

مدیریت موفق صنعت برق در تامین پیک مصرف تابستان/ نقش حساس مدیران برق در لحظه وقوع پیک

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۶۶

مدیرعامل توانیر گفت: عبور از پیک مصرف برق در سال جاری از موضوعات بسیار مهم این صنعت بود که شاید اگر تدابیر مدیریتی به موقع در این صنعت نبود، امکان گذر از پیک بدون تجربه خاموشی سراسری وجود نداشت.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، «آرش کردی» مدیرعامل توانیر در نخستین همایش مدیران آینده صنعت برق اظهار داشت: صنعت برق، صنعت گسترده‌ای است و به همان میزان نیازمند مدیران روزآمد، حساس و علاقمند به مسائل این صنعت است.

وی افزود: عبور از پیک مصرف برق در سال جاری از موضوعات بسیار مهم این صنعت بود که شاید اگر تدابیر مدیریتی به موقع در این صنعت نبود، امکان گذر از پیک بدون تجربه خاموشی سراسری وجود نداشت.

وی تصریح کرد: با اینکه تمام پیش بینی‌ها در حداکثر میزان خود بر رشد 5 درصدی تأکید می‌کردند، ما شاهد افزایش 7 درصدی پیک مصرف برق بودیم که به نظر مدیریت آن در لحظه وقوع کار بسیار مهم و قابل تقدیری است.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: همچنین در تابستان سال جاری رکوردهای بسیار خوب دیگری به خاطر زحمات و تلاش مدیران این صنعت و تصمیم گیری‌های به موقع ثبت شد که از جمله آن می‌توان به پایداری 98.5 درصدی تولید برق اشاره کرد که در صنعت برق بی نظیر است.

وی گفت: فارغ از افزایش بیش از 2500 مگاواتی مصرف در تابستان امسال، حدود 4 تا 4500 مگاوات برق نیز مدیریت شد که در نوع خود بی نظیر بود.

کردی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که صنعت برق یک صنعت بهم پیوسته است و کوچک‌ترین خللی در یک بخش از آن می‌تواند باعث ایجاد مشکل در سایر نقاط شود، بنابراین نقش مدیران صنعت در تصمیم گیری‌های به موقع می‌تواند در پویایی آن و البته سایر صنایع کشور که به نوعی به برق وابسته هستند، بسیار حیاتی باشد.

وی تأکید کرد: صنعت برق در بطن خود یک صنعت استاندارد است، بنابراین گرفتن تصمیمات استاندارد و علمی می‌تواند باعث هم افزایی این صنعت شود.

وی با اشاره به احیای موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت گفت: احیای این مرکز گام بسیار مهم و موثری در راستای پرورش استعدادهای مدیریتی مدیران آینده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز