خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

اروپا با اقدام ترامپ علیه برجام مخالفت خواهد کرد/ نظام در مقابل تحریم‌های احتمالی آمریکا واکنش مناسب نشان خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۹۰۴

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به نظر کارشناسی دیپلماسی کشور، سیاست‌های کلی نظام در خصوص تحریم‌های احتمالی آمریکا تعیین خواهد شد.

احمد انارکی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مورد سخنان اخیر ترامپ رییس‌جمهور امریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد که توافق هسته‌ای با ایران را خجالت‌آور دانست، گفت: این سخنان از سوی بسیاری از سیاست گذاران در آمریکا با مخالفت‌هایی همراه بوده هر چند ترامپ به دنبال اقداماتی برای بر هم زدن برجام است اما مخالفان زیادی نیز دارد.

وی با بیان اینکه قطعا اروپا با این اقدام ترامپ مخالفت می‌کند، خاطر نشان کرد: اروپا همواره از برجام حمایت کرده است. این قرارداد کاملا منصفانه بوده است و ما بین چند کشور با ایران منعقد شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در این زمینه آقای روحانی نیز پاسخ منطقی و معقولی دادند و مجلس و سایر دستگاه‌ها نیز در مقابل حرکت ترامپ ساکت نخواهند نشست و برنامه‌های مختلفی خواهند داشت و با توجه به نظر کارشناسی دیپلماسی کشور، سیاست‌های کلی نظام در خصوص تحریم‌های احتمالی آمریکا تعیین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز