خبرگزاری کار ایران

علی کاردر:

لزوم تغییر سیاست کاری ملی حفاری / استفاده از الگوی مدیریت سنتی توجیهی ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۴۹

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر تعهد مجموعه صنعت نفت در به کارگیری نیروهای جوان و متخصص تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی NIOC، علی کاردر در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت ملی حفاری ایران که صبح امروز (دوشنبه ۲۷ شهریورماه) در سالن هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران برگزار شد، گفت: دولت دوازدهم متعهد به استفاده از نیروهای نخبه و جوان است و شرکت ملی نفت ایران در این زمینه پیشگام است.

وی با بیان اینکه از مدت ها پیش در انتصابات صورت گرفته در شرکت ملی نفت ایران، اصل جوانگرایی مورد توجه بوده است، گفت: تلاش کرده ایم تا از اصل ۹۰ به ۱۰ در انتصابات مربوط به شرکت ملی نفت ایران استفاده کنیم.

وی توضیح داد: در انتصابات صورت گرفته ۹۰ درصد اتکا به نیروهای جوان، خلاق و متخصص است؛ با این وجود با توجه به حساسیت های کاری شرکت ملی نفت ایران لازم است که در کنار نیروهای جوان از نیروهای باتجربه نیز استفاده شود که برای رفع این خلا حدود ۱۰ درصد از انتصابات به افراد با سابقه اختصاص یافته است.

کاردر با تاکید بر اینکه جوانگرایی در شرکت ملی نفت ایران باید به صورت تدریجی انجام شود، ‌گفت: در این مسیر، اصل بهره مندی از خدمات نیروهای باتجربه به صورت مشاور در کنار مدیران جوان رعایت می شود.

لزوم حضور ملی حفاری در بازارهای بین المللی

وی در ادامه از لزوم تغییر سیاست کاری شرکت ملی حفاری ایران سخن گفت و افزود: شرکت ملی حفاری ایران باید به دنبال بازارهای جدید و همکاری های بین المللی باشد و استفاده از الگوی مدیریت سنتی در این مجموعه به هیچ عنوان توجیهی ندارد.

کاردر در خطاب به دیگر مدیران شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران، تعیین یک برنامه پنج ساله برای ادامه همکاری ها با ملی حفاری در چارچوب سیاست های کاری جدید را خواستار شد.

وی تاکید کرد: در این برنامه تغییر فرآیند، لازم است تا شرکت های بالادستی صنعت نفت از محل منابع مالی خود نظیر EPCF و دیگر مکانیزم های جذب سرمایه نظیر IPC به ملی حفاری یاری رسانند تا این شرکت بتواند در مسیر اهداف آتی خود موفق عمل کند.

 استقبال از حضور نیروهای کارآزموده صنعت نفت در شرکت های خصوصی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ضمن استقبال از حضور نیروهای کارآزموده و بازنشستگان صنعت نفت در شرکت های خصوصی فعال در حوزه نفت و گاز گفت: البته این همکاری ها باید محدود باشد.

بنابراین گزارش، جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت ملی حفاری ایران، با حضور علی کاردر؛ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و شماری از مدیران ارشد شرکت های تابعه صبح امروز (دوشنبه ۲۷ شهریورماه) در سالن هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران برگزار شد و طی آن ضمن قدردانی از زحمات حیدر بهمنی؛ مدیرعامل پیشین شرکت ملی حفاری ایران،‌سپهر سپهری به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز