خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به ایلنا:

تعیین تکلیف مناقصه بندر شهید رجایی تا سه ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۷۰۲

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا سه ماه آینده مناقصه بندر شهید رجایی تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد راستاد در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه تجسس و مبارزه با آلودگی دریاهای کشور با نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: برای ارائه خدمات جستجو و نجات تفاهم‌نامه‌هایی را با ارگان‌های مختلف داشتیم که امروز این تفاهم نامه با نیروی دریایی ارتش منعقد شد.

وی افزود: پیش از این تفاهم نامه با نیروی دریایی سپاه منعقد شده بود و به زودی هم تفاهم‌نامه‌ای با سازمان هواپیمایی کشور منعقد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 28 فروند شناور ناجی و هاورکرافت برای امر جستجو و نجات در دریاهای شمال و جنوب کشور مستقر هستند.

وی با اشاره به گسترش زیرساخت‌های ریلی در بنادر کشور اظهار داشت: یکی از ماموریت‌هایی که دنبال خواهیم کرد، اتصال بنادر بزرگ و مهم کشور به شبکه ریلی است و همچنین طرح جامع بنادر را در دستور کار قرار خواهیم داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از دیگر اقداماتی که در دستور کار قرار خواهیم داد اتصال بنادر فرعی به بنادر اصلی کشورمان است که سعی می‌شود این اتصالات از طریق ریل انجام شود.

راستاد گفت: با افزایش زیرساخت‌های ریلی در بنادر کشور به دنبال آن هستیم که سهم جابجایی بار بندری از طریق ریل را افزایش دهیم.

رئیس سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آخرین وضعیت برگزاری مناقصه تعیین اپراتور بندر  شهید رجایی در چه مرحله‌ای است؟ ، اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌هایی برای تامین تجهیزات اساسی در این بندر انجام شده و در نظر داریم در حداقل زمان ممکن فرآیند واگذاری این بنادر به اپراتورها را انجام دهیم.

راستاد تاکید کرد: این حداقل زمان چیزی حدود دو الی سه ماه آینده خواهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تنها یک اپراتور در بندر شهید بهشتی (بندر چابهار) حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز