خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت نیرو در نشست تامین آب شرب بلندمدت شهر مشهد:

لزوم تعیین ساختار روشن برای انتقال آب از دریای عمان/ اولویت آبرسانی به روستاهای مرزی و کویری

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۳۳۴

سرپرست وزارت نیرو بر لزوم ادامه زنجیروار طرح‌های انتقال پساب تاکید کرد و گفت: برای انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی باید ساختار روشنی برای تعقیب کار داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "ستار محمودی" در دهمین نشست تامین آب شرب بلندمدت کلانشهر مشهد که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: در شهرهای بزرگ استان خراسان رضوی همچون سبزوار و تربت حیدریه باید ردیف‌های بودجه برای آینده این شهرها انجام شود تا با توسعه این شهرها دچار مشکل نشویم.

وی با تاکید بر اینکه در بخش روستایی خراسان رضوی اولویت با مناطق مرزی و کویری است، تصریح کرد:  بر این اساس روستاهای کویری و مرزنشین باید با همت بخش آب آبرسانی شوند.

سرپرست وزارت نیرو خاطرنشان کرد: در کلانشهر مشهد، طبق برنامه ریزی بخش آب، کارهای کوتاه مدت اجرایی شده است، اما در برنامه بلندمدت، با بازنگری دقیق و به موقع در پروژه‌ها و تصحیح روند، موفقیت آینده طرح باید تضمین شود

محمودی بر لزوم ادامه زنجیروار طرح‌های انتقال پساب تاکید کرد و افزود: در انتقال ۵۸ میلیون مترمکعب آب به شهر مشهد، باید تمامی جوانب همچون نوسان مصرف و بحث‌های فنی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در انتقال آب از دریای عمان به خراسان رضوی باید ساختار روشنی برای تعقیب کار داشته باشیم، عنوان کرد: در ستاد وزارت نیرو مسئولیت پیگیری برعهده آب و فاضلاب کشور واگذار شده تا این موضوع محقق شود. مدل مالی این طرح نیز بسیار تعیبن کننده است تا تبعات موضوع تحت کنترل باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز